This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jenay

Jeg har bare et simpelt spørgsmål ang myggemiddel.
    Jeg rejser snart til Kenya i en måned og vil bare høre om vi har et myggemiddel i danmark der er godt nok og hvis ikke, hvor kan jeg så få fat på det (helst inden afrejse 27/6) ?

/Jane

Anonym Tanja

Hejsa.. min kæreste og jeg rejser også d. 28/5 til kenya… vi har fundet og forhørt os meget om mygge middel..
    du skal ikke købe hjemmefra, intet er stærkt nok. Nogle køber Autan men det er bare ik stærkt nok.. vi har rejst en del før og vil som før købe noget med DEET i det kan købes alle steder.. så nemt nok at få fat i..

Anonym Lars

Hej Jane… Når jeg rejser både i udlandet og i Danmark plejer jeg at bruge “Autan” dette kan købes på apoteket og jeg synes det virker… og jeg bliver altid spist af myg, hvis jeg ikke bruger noget mod det 🙁

/Lars

Anonym Anonym

Hej gæst (Tanja)
    Er det til at få fat på i Kenya eller lufthavnen eller hvad?

Anonym Tanja

Det stærke myggemiddel med høj procent af DEET kan ikke købes herhjemme , skal du lige vide, så køb der dernede..
    Jeg har lige været til nogle rejseforedrag om Kenya og Tanzania og de sagde man ikke sku bruge penge på autan da det ik vil virke godt nok dernede..

Anonym Anonym

Hej Tanja
    Jeg skal 4½ uge til Kenya for at arbejde som frivillig på et børnehjem. Jeg rejser under en organisation der ligger i new zealand. Så jeg kommer nok til at bo privat dernede i de uger jeg skal være der.

/Jane

Anonym Tanja

Hejsa Jane.
    Vi skal også arbejde på børnehjem dernede, men i Mombassa… vi skal rejse med et irsk selsskab INSPIREKENYA. Vi skal dog rejse rundt i kenya inden og efter til Zanzibar..
    Rigtig god tur til dig:)

Anonym Anonym

tak og i lige måde, og tak for hjælpen

/Jane

Anonym Anonym

Der er DEET i Autan – DEET er bare et stof der puttes i de fleste saakaldte “sikre” myggemidler..

Anonym Tanja

Autan er ikke stærkt nok i afrika…
    Det kan købes i apoteker og lignende, muligvis også i lufthavnen i Nairobi..
    hvor skal du være og hvilke tur skal du på i Kenya?? og hvem skal du rejse med (selsskabet) 🙂
    Hilsen Tanja

Anonym Anonym

Jeg ved, at I er færdige med diskussionen. Men jeg er nødt til at indskyde, at der IKKE er DEET i AUTAN. For så må det ikke sælges i Danmark.
    Og jeg har været steder indsmurt i AUTAN, hvor jeg er blevet ædt levende. Så I har ret i at DEET er nødvendigt.

Raslyng

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account