This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Risum

Hej

Har set man kan få en beskyttelsespose til sin rygsæk når den skal med flyet. Er der nogen af jer der bruger sådan en og hvilken en kan i anbefale. Da jeg skal flyve meget med min rygsæk er jeg lidt nervøs for at spænder osv kan hænge fast i transportbånd og andet i lufthavnen.

Tak for input.

Risum

Anonym ChellBabs

Hejsa 🙂 rigtig god ide at anskaffe sig sådan en. Vi har købt en ved Jysk rejsebureau i Århus til 175kr. pr. stk., og den er rigtig god 🙂 det er en stor sort taske (pose) med strop så man kan bære den når man går 🙂 den er også vandtæt.

Men hvis du skal ud og flyve med en stor rygsæk, så er det et must, så dine stropper mm. ikke hænger fast og spænderne går i stykker.
    Så kan du anskaffe dig en lille lås, så kan du også se at der ikke har været nogen i din taske under transporten 🙂
    God tur!

Anonym Eventyren

En beskyttelsespose er en go’ ide, men hvis du ikk ønsker at bruge så mange penge på en så virker en almindelig sort sæk lige så godt:)

Anonym Karin

Og med hensyn til hængelås – så er der vist noget med at det må man ikke – der skal vist være mulighed´for at åbne. – Men ellers er det en rigtig god ide med at beskytte rygsæk.

Anonym Anonym

jeg rejser rundt lige for tiden og har lås på min og det er der ingen der siger noget til så det må man gerne 🙂

Anonym Ida

En almindelig sort sæk er efter min mening ikke lige så god! Hvis man skal rejse i flere måneder bliver plasticsækken altså hurtigt ødelagt, og den er heller ikke nem at bære lige som de “sække” man kan købe med bærestropper o.l.
    Jeg ville helt klart investere i en!

Anonym Esben Rahr Gotfredsen

Ifht. hængelåse, så bryder de låsen op hvis deres narkohunde eller stikprøver sender dem i retning af ens taske. Man kan købe hængelåse, som kan åbnes af et særligt nøglesæt, som de har i de fleste internationale lufthavne.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account