This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Ushi

Hej

Jeg skal til Korea, Seoul til august, og vil utrolig gerne besøge det børnehjem jeg har været på i Pusan.

Håber der er nogen, der kan hjælpe mig, hvordan gør man, for man kan vel ikke bare dukke op…..skal man ansøge om besøg, og hvor, hvordan gør man????

Anonym Line

Hej Ushi

Det kommer meget an på, om du ved, hvilket agency du er adopteret gennem?

Jeg ved bl.a. at Holt er meget hjælpsomme og at de har et center i Seoul som hovedsageligt er for at hjælpe adopterede, der vender tilbage til landet.

Jeg er selv adopteret og har rejst i landet 3 gange, så du er velkommen til at spørge løs. 🙂

Anonym Jannie

Hej, tusind tak.
    Jeg er adopteret igennem, Adoption center i Århus, prøver og ringe til dem, og se om de kan hjælpe

Jeg vil nok tage dig op på dit tilbud, og spørge senere :o)

Anonym Line

Det lyder som en rigtig god ide. Det var også noget af det første, som jeg gjorde, hvorefter mit bureau guidede mig videre og hjalp med at formidle kontakten.

Og du er meget velkommen – som sagt har jeg rejst to gange rundt i landet med mine forældre og en gang alene. Så har en del erfaring at dele ud af. 🙂 Så du kan altid skrive. Mit brugernavn herinde er Asien08 – så hvis du har spørgsmål, kan du skrive direkte til mig.

Ellers held og lykke med det hele – det er et virkelig skønt land at rejse rundt i.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account