This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym malenemy

Hej alle sammen
    Jeg er 23 år og psykologistuderende, men har taget årlov fra studiet, da jeg gerne vil ud at rejse.
    Jeg har bestilt en rejse til Tanzania, hvor en af mine store planer er at bestige Kilimanjaro. Jeg mangler dog en makker til Kilimanjaroturen, da man sparer et par tusinde kroner, hvis man er flere end en. Jeg vil gerne på et climb fra d. 26. marts til den 1. april, og har undersøgt Marangu-ruten, der er den rute med størst chance for succes. prisen vil her være ca 7.700 kr pr person med “climbing kilimanjaro”.
    Håber, der er en, der vil med 🙂
    Mvh My

Anonym Patrick

Det lyder interessant, men 26 marts – 1 april er en dårlig periode at bestige Kilimanjaro så vidt jeg har læst :(. Men hvis du har lyst kan du skrive til mig på patrick.jessen@gmail.com, jeg står også og mangler en makker :p

Anonym Lars

Hej. Jeg har rejst til Kilimanjaro med Afrika-safari.dk.
    Jeg tog afsted alene, men kom med i en international gruppe under bestigningen, hvilket jeg synes var utroligt spændende. Jeg besteg Kilimanjaro ad Machame ruten, og jeg nåede toppen. Fik dog også i forvejen at vide at der var en god bestigningsprocent på denne rute.

Jeg var med på denne tur:
    http://www.afrika-safari.dk/kilimanjaro/whisky-turen.htm

Vh Lars

Anonym Lars

Ups her er direkte link til Kilimanjaro turen

Anonym Søren

Hej igen
    Ved i om man kan købe mad på bjerget?
    Jeg planlægger at bestige bjerget med to venner og det kunne være rart ikke at skulle bære mad til en uge. Hilsen Søren

Anonym Morten Ring

Hej Søren

Man kan ikke købe mad under bestigningen og ej heller bestige bjerget på egen hånd. En bestigning af Kilimanjaro foregår i samarbejde med lokale guider og bærerer. De medbringer den mad man skal bruge sammen med anden oppakning.

Mvh

Morten

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account