This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Krullecamilla

I hvor god tid skal man bestille flybiletter for at de er billigst?
    Jeg skal til Sydafrika i Februar, og kan se at priserne har svinget meget fra da jeg først kiggede i juli, til nu, de er væsentlig billigere nu. Jeg har læst et sted at det en god ide at gøre det 3 mdr til 1 mdr før, men hvad er jeres erfaringer? 🙂

Anonym Hovgaard

Mine erfaring er der ikke er et særligt tidspunkt.. Jeg synes de svinger op og ned.. Men synes ofte det er transit tiden som bliver (MEGET) lang, hvis man venter og booker lige op til. Har tidligere bestilt en billet ½ år før som var det samme ved afrejse.
    I juni kiggede jeg på billet til Nepal som var på 4200 kr.. Den bookede jeg for 1 mdr siden til 6200 kr – og i dag er den 7200 kr.
    Så tror det gælder om at slå til, når du synes prisen er “fair”.. Priserne kan svinge fra morgen til aften. Men så lad hver med at holde øje efter du har bestilt 😉

Anonym Krullecamilla

Okay tak for svar 🙂
    Hvor lang skal transit tiden være synes du? Jeg skal mellemlande i frankfurt, rejse med samme selskab hele vejen(SAS) og de har en mellemlandingstid på 1 time og 40 minutter, er det lang nok tid? Jeg mener at Frankfurt kræver en transit tiden på 45 min, men er det korrekt? Det er en lang tur jeg skal på (Sydafrika), så det ville da være rart hvis jeg ike skulle tilbringe 4-5 timer i lufthavnen 🙂

mvh

Anonym Hovgaard

Ringede til et selskab inden jeg bestilte flybillet sidste gang i forhold til min. tid ved transit – og det er sådan at selskabet ikke må sælge billetterne, hvis der ikke er nok transit tid. Jeg har desværre ikke erfaring med Frankfurt, men tænker du vil havde tid nok?
    4-5 timer er intet, jeg har både prøvet 7, 9 og 14 timer :/

Anonym Claus

Bare lige til orientering

SAS flyver IKKE til Sydafika. Det er muligt, at det står på din billet, men det sker i et joint venture program sikkert med Lufthansa.

mvh
    Claus

Anonym Baggesen

Det handler om udbud og efterspørgsel. Jeg backpacker i øjeblikket og kigger jævnligt efter fly-priser på mine næste destinationer. Ca 10 dage før har de billetter jeg har købt hidtil været billigst.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account