This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

hey!
    vi er to piger, der skal til Thailand og Malaysia til maj. Vi har ikke en bestemt rute vi skal følge… har selvfølgelig nogle steder vi gerne vil hen, men vi vil gerne kunne bestemme det dernede…
    ville lige høre om det er dumt at tage afsted uden at have bestilt noget på forhånd? vi vil gerne lave ting som dykning, trekking, elefantridning, se havskildpadder osv. skal man bestille dette hjemmefra eller hvad?
    håber i kan give os nogle gode råd…
    mvh Lea og Mille

Anonym Anonym

Lad være med at bestille noget som helst hjemmefra – især ikke i de lande, I nævner, hvor det er så let at arrangere aktiviteter derovre. I vil kunne finde alle de ting, I nævner I gerne vil derovre, til en meget billigere pris. Mange folk bestiller hjemmefra for at være på den sikre side/ikke skulle vente i flere dage – men I sparer en masse penge ved at vente – og jeg har aldrig oplevet at skulle vente længere end en enkelt dag for at komme afsted på en tur – det gælder også f.eks. flerdages trekking-ture osv. Især i Thailand vrimler det med lokale rejsebureauer, der arrangerer diverse ture og aktiviteter. Mit råd er at benytte et rejsebureau, der ligger tættest på den aktivitet/det område, I vil på tur til. Lad f.eks. være med at bestille trekkingtur i Bangkok, men vent til I kommer til det nordlige Thailand. Det er min erfaring, at det er både billigere og bedre, fordi det så er lokale, der kender området. Rigtig god tur.

Xplosive_shalai

Jeg har selv lige siddet og lavet en plan over min rejse i Malaysia. Hvis I har en mailadresse kan jeg sende den til jer. Eller hvis I har spørgsmål om hvad der er værd at se i Malaysia er I også velkomne til at skrive 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account