This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej!
    Har virkelig brug for hjælp af nogle der har erfaringer med AirAsia.
    Skal bestille billetter fra Bangkok til Ho Chi Min (Vietnam).
    Men helt seriøst…. Kan det virkelig være rigtigt, at for hvert enkelt “trin” man kommer på i bestillingen, at de bliver ved og ved og ved med at ligge ekstra gebyrer oveni billetten, så den til sidst faktisk er HAMMER dyr?
    Er det normalt de tager penge for alm. sæde reservation, indtjekning af bagage og ikke mindst for bare at have lov til at betale?

først startede prisen med at være 1290 B – den endte med at være på ca. 2700 B per person??
    Er dette normalt for mellemflyvninger i Asien?

Håber i kan hjælpe en førstegangsrejsende… 🙂

Anonym MissAdventure

Jeps… der kommer en del ekstra oven i… jeg har brugt Air Asia omkring 20 gange efterhånden…
    og ja, du betaler for bl.a. sædevalg, bagage, mad osv…

Anonym Claus

2700 bath er ca lig med 485,- kr. for en 1 1/2 t internationl flyvning. Kalder du det dyrt?

Hvor i Europa kan du flyve for så lidt?

mvh
    Claus

Anonym KristineK

okay, tak! 🙂
    nej, det er måske ikke dyrt i den forstand. Måske mig der fik det til at lyde værre end hvad det var.
    Men som sagt har jeg ikke erfaringer med at rejse i denne del af verden, og havde blot fået en anden opfattelse + samtidig blev jeg bare en smule overrasket over at der blev ved med at dukke ekstra gebyrer oveni.

Anonym Sanne-aarhus

Hej. Naar du booker billetter ved Airasia, skal du vaere opmarksom paa at du aktivt skal fravaelge det med saedevalg og forsikring. Som udganspunkt er det tilvalgt, sikkert fordi de haaber paa at folk ikke er klar over man kan vaelge det fra. Hvis du vaelger saedevalg fra, betyder det bare at du ikke selv kan vaelge din plads, hvilket jeg personligt ogsaa er ligeglad med paa de korte ture 🙂 Og forsikring har man jo som regel, saa det er heller ikke noedvendigt at koebe med.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account