This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym travel lover

Hi Backpackere

Jeg ville bare lige dele en oplevelse jeg havde da jeg skulle købe billet til min jorden rundt rejse. Jeg troede at Kilroy Travels var billige for unge og studerende, men det er vist ikke tilfældet længere. Jeg fik et tilbud på en billet jorden rundt til 16500 kr. med skatter. Min studiekammerat bad mig ringe til Sta travel, som lavede en bedre billet med stop i indien og på bali for 2150 kr. mindre. Jeg kan forstå hvis det er 100-200 kr , men flere tusinde kroner……….til alle jer der skal ud på jeres drømmerejse, husk at tjekke alle muligheder – for i kan let komme til at betale for meget hvis I bare går udfra at kilroy er billigst for backpackere, det er de vist ikke mere.

god rejse, mikkel

Anonym Jesper Jensen

Kilroy har aldrig været en garanti for billige flybilletter til backpackere eller andre rejsende. Ligesom Bilka ikke er en garanti for at få de billigste æbler.

Man skal altid tjekke priser flere steder, når man kigger efter flybillet. Jysk Rejsebureau er også gode at tjekke.

Tjek også hvor mange billetter, at du behøver at købe hjemmefra. Nogle kan sikkert købes undervejs. De danske rejsebureauer sælger ikke flybilletter fra udenlandske lavprisflyselskaber.

Sidst men ikke mindst – søg priser på Internet. Men husk at du med disse billetter normal ikke kan ændre i dem undervejs.

Anonym Marie

For mig har Kilroy klart været det billigste. Men jeg kender en del der har rejst med Jysk rejsebureau fordi det var billigst for dem. Men hos Jysk R ville min billet koste næsten 8000kr mere end den jeg har købt hos Kilroy.

Jeg tror helt klart at det kommer an på hvor man skal hen og sådan.

Anonym travel man

Bare et lille tip hvis man selv sammensætter sin rejse, start din rejse i hamborg, allerede der er der nogle tusinde at spare.

Anonym Maibrit Johansen

Hej.

Vi tjekkede også ved forskellige før vi bookede:
    USA – Costa Rica – Peru – los angeles – Rarotonga – New Zealand – Australien – Thailand – Hongkong – Hjem.

JYSK = 24.500 pr. person
    KILROY = 20.000 pr. person.

Det kommer meget an på alder, tidspunkt og ledighed på fly.
    Vi var blevet lovet 1 år før at det ca. kostede 16.500 pr. person, men da vi endelig kunne booke blev det en del dyrere.

Anonym Maibrit Johansen

Hej.

Vi tjekkede også ved forskellige før vi bookede:
    USA – Costa Rica – Peru – los angeles – Rarotonga – New Zealand – Australien – Thailand – Hongkong – Hjem.

JYSK = 24.500 pr. person
    KILROY = 20.000 pr. person.

Det kommer meget an på alder, tidspunkt og ledighed på fly.
    Vi var blevet lovet 1 år før at det ca. kostede 16.500 pr. person, men da vi endelig kunne booke blev det en del dyrere.

Anonym Sara

Vi har lige købt første del af vores jordomrejse hos Kilroy. Vi indhentede også tilbud fra Jysk. Eller dvs at vi prøvede, men fik simpelthen så dårlig vejledning. Ja faktisk ringede de slet ikke tilbage, og da vi kontaktede dem lød de slet ikke interesseret i at hjælpe os eller sælge en rejse. Og selvom vi klagede og fik en anden kontaktperson, var resultatet det samme. Virkelig dårlig service!
    Så om vores rejse ville være billigere hos Jysk ved vi ikke, men for os er det også vigtigt at føle tryghed og at man altid kan få hjælp.

Vh Sara.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account