This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DeXter

Hej.
    Er der nogle der har rejst rundt i Bhutan før? Har hørt det ikke er muligt at rejse rundt som backpacker, men kun på pakkerejser ?
    Har os hørt man skal betale en afgift på 200$ pr. dag man er i landet. De penge skulle så gå til hostel, transport, guides, mad osv. ? Er der nogle der kan bekræfte dette ?
    Er det svært at få visum til landet ? Hvis jeg nu rejser rundt som backpacker i f.eks Indien eller Nepal ? hvad koster et visum og hvor langtid for man ?
    Og kan man vente med at bestille pakkerejser rundt i landet til man lander i hovedstaden Paro ? eller skal det gøres før man kommer ind i landet ?
    Er det muligt at komme ind i landet på andre måder end fly?

Anonym -XxX-

Har aldrig været der, men jeg så en traveludsendelse om Bhutan, jeg ved ikke hvor gammel udsendelsen var, men dér fortalte de at der var en form for venteliste for at komme ind som turist, og at man skulle søge tilladelse til denne “venteliste”, da man kun tillader X antal turister om året i Bhutan. Prøv evt at snak med et eller andet konsulat/ambassade.

Anonym Anonym

Hej
    Så vidt jeg ved koster visum til Bhutan 200 dollars om dagen. Og de penge er kun til visum. Derefter kommer alle udgifter til kost og logi hvilket heller ikke er billigt i og med at der stort set ikke er noget turister. Du kan komme ind i Bhutan fra nordøst Indien over land. Der er mulighed for at komme gratis ind i Bhutan, men du skal være ude igen samme dag.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account