This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Er der nogen herinde, som kender “Bialowieza Camping 265 Grudki” i Polen. Min kammerat og jeg var på cykelferie i Polen i sommeren 98´ og lagde i telt på “Bialowieza Camping 265 Grudki”. Der var mange myg da vi var der, men ikke overvældende mange myg.

Erica

Hej Jesper

Jeg var paa Bialowieza Camping i Grudki i 10 dage i maj 1999. En fantastisk oplevelse!! Og da jeg var der, var der mange myg 🙂 -men hvem laegger maerke til det, naar man er i denne fantastiske natur 🙂

Er der nogle bestemte ting du vil vide?

Mvh Erica

Anonym none

Hej Erica!
    Det var en dejlig beretning du skrev om din campingferie på Bialowieza Camping i Grudki. Jeg synes også det er en dejlig natur i den del af Polen og derfor betyder det ikke så meget med de myg. Jeg kan godt tænke mig, at bo på den samme campingplads igen. Hvordan var vejret i Polen i maj? Talte de engelsk i receptionen på Bialowieza Camping i Grudki? Grunden til dette spørgsmål er at de på http://www.campingdanmark.dk skriver, at de kun taler tysk i receptionen på Bialowieza Camping i Grudki. Kan du hjælpe mig med at fortælle hvordan du bar dig ad med at skrive i rubrikken “Lande jeg har rejst i”?
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej Erica!
    Da du var på camping ved Bialowieza så du da Bialowieza National Park?
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej Erica!
    Jeg har sendt en privet besked til dig om at jeg fandt alligevel ud af, at udfylde rubrikken “Har rejst i…” Da jeg var på Bialowieza Camping i Grudki i 98´ talte de engelsk i receptionen der. Det ser ud til ifølge dette link http://www.camping.bialowieza.net.pl/index.php at de taler engelsk på campingpladsen nu.
    Mvh. Jesper

Erica

Hej Jesper

Der var dejligt vejr i Polen i maj (t-shirts og shorts), alt var nyudsprunget og lysegroent.

Jeg tror ikke de talte engelsk i receptionen, men det kan jo vaere de goer nu. Det er 7 aar siden jeg var der..

Ja, jeg var i nationalparken, da jeg var der, og i deres skov-zoologiskehave. Nationalparken var en stor oplevelse.

Bare log dig ind som medlem, saa finder du listen med de lande du rejst i under Min Profil.

Undskyld den sjove stavning ind i mellem, men jeg sidder i Laos og svare dig 🙂

Mvh Erica

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account