This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kondi

Altså hvis i kan vente med at rejse den 23 dec i stedet for den 20, så kan i få billetten til 9400 kr over SAS egen hjemmeside.

Det der samtidig er, er at fordi du er så tidligt ude så er der nogen af flyselskaberne som ikke har opdateret deres priser så langt ud i fremtiden. Normalt gør de det ca 360 dage frem. Men det variere fra selskab til selskab.
    Personligt ville jeg lige vente en lille mdr tid og så tjekke der. Det er nemlig altid dyrest hvis du bestille for sent men også alt for tidligt.
    Men du skal nok regne med omkring 10 000 kr for en billet.
    Har du andre spørgsmål så skriver du bare 😀

Anonym Sarah Katrine

altså ellers prøv kilroy… 6-7000 kan SAGTENS gøre det…

Anonym Psimonsen

På kilroy kan man ikke søge så lang tid frem
    Så tænkte bare om nogle af jer vidste hvad det cirka kostede på den tid af året, synes nemlig 10000 lyder lidt dyrt.
    Men ja det er måske bare fordi jeg er tidligt ude, så må prøve igen om en måned eller noget.

Anonym Rasmus

du skal prøve at søge fra Hamborg af.. der har de tit billetter fra 5230 kr.. og sommetider billigere.. så kan det godt betale sig at tage derned!! de kan købes over Kilroy eller statravel.de..
    Hvis man skal afsted fra KBH ville jeg købe over http://www.aeroflot.com.. godt nok skal man vente nogle timer i Moskva men de er rigtigt billige, men går nok noget tid før du kan bestille så langt frem

Anonym Simone

da jeg tog til Bangkok sidste vinter kostede en billet 3.500-4.500… alt andet er sindsygt medmindre priserne lig er steget helt ekstremt.. vi købte billetter gennem kilroy sørg for at tage afsted en tirsdag eller onsdag da det altid er billigere.

Anonym Sarah Katrine

i vinter halvåret flyver tyrkiet eksperten også…ret billigt

Anonym lasse

Prøv turkisk airlines.
    Jeg tager familien (5 stk ialt) med for 26.000

Anonym Psimonsen

Hej

Er der nogen der ved hvad en returbillet til bangkok koster, hvis vi vil afsted ca 20. december og tilbage igen ca. 30 januar.
    Har prøvet at kigge på momondo, men kan kun finde billetter til omkring 12000, kan det passe??

Anonym Sarah Katrine

Brug priskalenderen..:-)

Anonym Kristoffer

Jeg vil mene at alt over 5000 for en retur til bkk er tyveri!

Anonym Julie w

Hej.. Jeg har fået billetter igenenm kilroy, d.1 okt. til bangkok og så hjem d. 15 dec. fra hongkong, begge flyveture kun med en mellemlanding. Og det fik jeg for 6200 kr.

Anonym Jakob

Du kan vist ikke finde dyrere billetter end julen over. Det er lidt forskelligt hvornår “julehøjtiden” starter hos forskellige selskaber, men det er altid rasende dyrt julen over.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account