This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rejseglad2

hej alle
    er der nogen af jer der ved om man kan få en ikke alt for dyr flybillet til nepal fra enten Kaulur Lumpur, Bangkok eller andet sted i thailand? jeg kender ikke rigtigt nogen asiatiske flyselskaber bortset fra air asia og de har desværre ikke billetter til nepal..
    der ud over vil jeg høre om der er nogen der ved om man kan få en hellikopter tur i himalaya gerne med udsigt til everst. og om i evt ved hvad en sådan tur koster?
    mvh karina

Anonym Anonym

hej plelelle
    tusind tak for svaret..
    det var faktisk billigt med 7-800 kr for den tur.. kan så virkelig se noget fra flyet? nomalt er sådanne vinduer jo meget små?
    jeg skal ikke helt af sted endnu men hvis jeg må så skriver jeg nok lige igen ang ham du kender. det ville jeg være meget glad for..
    tak for hjælpen
    karina

Plelelle

Hej Karina
    Jeg fløj fra Singapore til Bangkok og derfra til Kathmandu, jeg mener at jeg gav 2500 og 2000 tilbage til Bangkok med Royal Nepal Airline. Det billigste er altid at forhøre sig hos de forskellige rejseagentet, der kan være stor prisforskel. Der findes også fly som inkluderer en nat i Bangladesh, de er ret billige, så er spørgsmålet om man har lyst til det 🙂 Mht. helikoptertur, så tog vi en tur med et minifly der tog en times tid og betalte 7-800 kr. for det, men vi så toppen af Everest, det var en meget stor oplevelse. Hvis du har lyst, kan jeg godt høre ham jeg købte billetterne af om han kan hjælpe. Han har et bureau i Kathmandu og skaffede mig også en billet tilbage til Thailand.

Plelelle

Hej Karina
    Det var så lidt 🙂 Du kan se nogle af de billeder jeg tog på http://picasaweb.google.com/Plelelle , under albummet Nepals bjerge. Jeg syntes faktisk man kunne se ret meget, alle får en vinduesplads, og så kan man komme ud til piloten og kigge derfra hvis man har lyst. Du er meget velkommen til at skrive, Nepal er et helt specielt sted (for mig i hvert fald), jeg har gode kontakter der, så hvis du har brug for noget siger du bare til.
    Mvh
    Pernille

Anonym Anonym

wau.. flotte billeder..
    kan se du også har været på borneo og besøge orungutanger.. det har jeg også.. skønt sted..
    så også en selvbetjenende abe.. det var vist samme slags som din tror jeg:-)
    skriver engang når jeg har nogle datoer for hvornår jeg skal af sted..
    ved du om det er muligt at komme på en tur hvor man lander ude i bjergene i stedet for kun at flyve en runde, eller kan man ikke lande højere oppe end lukra hvor trekkingen til everst starter? ved du noget om det?
    tak for din tid:-)
    karina

Anonym Anonym

uh ha ja det må du meget gerne hvis du snakker med ham på et tidspunkt.. det haster dog ikke.. kommer nok tidligst af sted til november..
    ja jeg ville også gerne til borneo igen.. min veninde er lige taget af sted og kommer først hjem til maj næste år.. heldige asen..:-)
    karina

Anonym Pernille

Tak skal du have 🙂 Ja Borneo var helt fantastisk…. Det kunne være dejligt snart at tage en tur igen. Jeg ved desværre ikke om man kan lande i bjergene, men jeg vil meget gerne spørge min ven Deepak om han ved noget om det hvis det er?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account