This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Muusmann

Hejsa! Er der nogen, der kender til gode steder at shoppe digital kameraer eller diverse elektronik i Singapore og Bangkok???

Jeg ved det er muligt at finde det billigt i den omtalte lande, men hvis nogen kender nogle gode forretninger eller steder, ville det vaere kanon, hvis i lige ville skrive tilbage!!!

Takker paa forhaand!

Anonym Explo

Hmm… Da jeg var i det omtalte 6 etagers elektronik center, ledte jeg efter bla. Canon Rebel eller et Nikon D70 og en 20-40 GB ipod. Men ingen af tingene var specielt meget billigere… max besparelse var på canon kameraet på ca 500 kr… og det skal siges at jeg besøgte NÆSTEN alle butikkerne i centeret! Det meste fra MAC var faktisk dyere i Thailand end i DK!!????? Det er altså ikke iorden!

Anonym Olhado

singapore er ikke naer sa billigt som Malaysia og Thailand. jeg koebte en Apple iBook G4 (en lille 12-tommers laptop) for 3999 Ringgit i “Low Yat Plaza” i Kuala Lumpur for en uges tid siden. jeg er ret sikker paa at det kan goeres billigere i Thailand. der er et stort elektronik-center i shopping-omraadet i Bangkok (Center World Plaza og deromkring)… kan ikke huske hvad det hedder, men man kan bare spoerge folk i naerheden. 6 etagers elektronisk legetoej. jeg saa en secondhand laptop til 2000 baht… nok ikke saa god igen, men det er da BILLIGT.

Anonym Gormsen

Stadig et interessant emne! Lad endelig høre mere?!

Anonym surfer

Hej er lige vent hjem fra Bangkok, det er helt korekt hvad du siger om at mange af tingene ikke er billiger. Men en vigtig ting at huske på, er at de kan presses i pris, jeg købt eksempelvis et kamera i det plaza center i Bangkok. Det var et casio model Z55, med 512mb ram, det fik jeg ned i 15000 af deres. Det svare til ca 2200 Kr, da jeg kom hjem så jeg at merlin havde det på tilbud til 3200 kr uden Mb. Et godt råd er at tjekke priserne på nette og måske gå efter lidt mindre kanonoer som casio, der faktisk laver super gode kameraer som bliver produceret i japan. I stedet for de store markeds fører som Nikon, der vil prisen ofte være den samme. Men det kan sagtens lade sig gøre at få et fint kamera uden det store mærke. Men det er jo hver sin smag, held og lykke med jagten. Det måtte også tage mig 1,5 timer før jeg vidst at der ikke var et bedre tilbud i huset, men så havde jeg også et konge kamera.

Anonym Michael

Centret i Bangkok hedder Panthip Plaza, http://www.pantipprice.com

Anonym Anonym

Hvor er det billigst at købe digital kamera Singapore eller kuala Lumpur

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account