This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lee

Mig og min kæreste skal i Juli til London og jeg har kun kunnet finde indlogeringsmuligheder til over 100 kr person/nat.
    hvis der er nogle der kender et rigtigt billigt B&B eller hostel i london må i meget svare på dette indlæg.
    Tak.. og god sommer til alle!

Den Rejselystne

Hej!!
    Jeg ved ikke om i synes det er billigt, men jeg bor for tiden paa KFUK i London til £16 per doegn inkl. morgenmad. Et sted hvor der bor en masse unge, som enten er i arbejde, soeger et arbejde, laver noget andet eller som mig – har vaeret her knap en uge og har taenkt mig at rejse videre paa tirsdag igen!!
    Men proev at tjekke internetsiden http://www.kfuk.co.uk, og se om det er noget – jeg vil ikke love at i kan bo paa samme vaerelse, da det er delt op i drenge og piger!! Men tjek linket!

Med venlig hilsen
    Rasmus (Den Rejselystne)
    p.s. undskyld stavemaaden, men jeg er i England!!

Anonym Anonym

Jeg vil sige, at det er praktisk talt umuligt at finde overnatning til under kr. 100 pr. person i London – specielt i Juli, der er midt i ferien.

Ved Kings Cross finder i masser af små Bed & Breakfats.

Tjek hjemmesiden http://www.hostelworld.com – her er rigtig mange af de billige steder med.

Anonym Anonym

tak for svarene!
    I er dejlige skal I vide, yeah!

Anonym anja poulsen

Hej…jeg er en lidt ældre udgave…haha, men da jeg for en del år siden boede i london var der noget, der hed tentcity hvor man for ganske få pund kunne overnatte i store barak-agtige telte. ved ikke om det eksisterer endnu, men prøv da at checke det…med venlig hilsen anja

Anonym anja poulsen

Hej…jeg er en lidt ældre udgave…haha, men da jeg for en del år siden boede i london var der noget, der hed tentcity hvor man for ganske få pund kunne overnatte i store barak-agtige telte. ved ikke om det eksisterer endnu, men prøv da at checke det…med venlig hilsen anja

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account