This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hej!
    Er der nogen der ude, derkender nogle billige steder i Rio de Janerio, hvor man kan overnatte
    til en rimelig sum penge, så ens budget ikke bliver sprængt. Gerne så tæt på stranden, som
    muligt. Om det er Copacabana eller en anden strand, er egentlig ligegyldigt.
    Derudover kunne det være fedt, hvis I kunne fortælle mig, hvad man for alt i verden ikke må undgå at se.

Jeg var i Brasilien i okt. ’98 og boede på Hotel Matinique, ca. 200 mtr. fra Copacabana. Det kostede 21$ (brasilanske) pr. nat. Adressen kan du finde i Lonely Planets Brazil. Det var et okay hotel med gratis morgenmad.

Mads

Jeg vil helt kklart foreslå jer Vandrehjemmeet på rua de generel Dionisio 61 i Botafogo. Godt nok er det ikke så tæt på stranden, men busen der til tager omkirng 20 min og det er en oplevelse i sig selv hver gang. Gruden til hostelet er at der altid er gang i den, og der er masser af unge friske menensker klar på at feste. receptionen er lidt uforskammet, men gode til at hjælpe med råd og vejliedning. Har prøvet at bo på hotel i rio også, men det forekommer mig lidt kedeligt. hvis i er i Rio og i en dag har lyst til lidt fred og ro og romantik, skal i tage op til bydelen Santa teressa. Det er her de små sporvogne kører. Her er der et “hotel” der hedder Bella Vista som er meget charmernede og fredsfyldt. Deusden kan i tgae sporvognen direkt eind til Centro på bare 5 min. I Santa teressa er der ikke mange turister så i har det hele for jer selv. området er kendt for sine boheme kunstere og der er en hel unik steming på de små restauranter og barer om aftenen. prøv det!

Vi bodde 10 min å gå fra Copacabana.

Adr: Sr.Ferreira
    Rua Pompeu Loureiro 56a
    Copacabana

Det er en privatperson som leier ut små leiligheter. Han bor på toppen. Ring på ringeklokken og spør etter Sr.Ferreira – appartementos. Husker ikke helt hvor mye det kostet, men det var ikke dyrt. Blir billigere jo lengre du skal være der…

Anonym Anonym

Hvornår skal du der over?
    Rejser selv i slutningen af Juni, sammen med et par venner.
    Har en lejlighed frit til rådighed i Rio, ik mere end 15 min fra Copacabana….
    Du kan sikkert godt overnatte hos os nogle dage….
    Min mail er belo-horizonte@jubiimail.dk

Anonym lea

Hej er der nogle der kan hjælpe ? vi mangler et sted at bo i rio (gerne santa teressa,2 per )vi ankommer i rio d.7 feb det må ikke være for dyrt.. hvis i kender nogen el evt.har et sted man kan leje? k.lea så skriv min mail er lovecats@hotmail.com

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account