This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Når i rejser til thailand har i sandsynligvis tegnet en rejseforsikring, da sygesikringen ikke dækker noget som helst. Og rejseforsikringen dækker hvis i skulle blive forsinket i lufthavnen. så kommer i med næste mulige fly og får noget mad osv. i lufthavnen. Men jeg tror nu ikke det bliver noget problem. flyene overholder normalt tiderne. medmindre der kommer snefald som forleden. hvilket jo stort set aldrig sker..

Anonym bendix86

Vi er 5 drenge der gerne vil udnytte den lave kurs på pund, ved at tage en tur til Thailand, og så bestille billetterne gennem England. Der kan man få en flybillet fra London til Bangkok for ca. 4000 kr. For at komme billigt til London vælger vi så at tage Ryan Air, så vi er i London ca. 10 timer før vi skal med vores fly til Bangkok.

Kan nogen af jer fortælle mig hvad der sker hvis vores Ryan Air fly bliver så meget forsinket at det ikke vil være muligt at nå vores fly til Bangkok?
    Er det bare vores eget problem, eller kan man på en eller anden måde sikre sig mod, at vi ikke står med hele regningen selv. Fx. en form for forsikring?

Nogen af jer der har haft erfaringer med at rejse på den måde(Købe seperate flybilletter som skal passe sammen)?

Og/eller skal transportere sig fra Stansted lufthavn til Gatwick. Det er vel realistisk på et par timer?

Anonym Anonym

Mit mastercard har en forsinkelses forsikring indbygget så hvis jeg køber mine biletter med det er jeg sikret hvis jeg af den ene eller anden årsag ikke skulle nå flyet.
    Jeg tror også man kan købe sådan en forsikring hos de fleste rejseforsikrings selskaber

Anonym Anonym

Virker det også hvis jeg bestiller billetterne nu men først skal rejse i slutningen af juni?
    Og er det noget der er på alle Mastercards?

Anonym Anonym

Det er ligemeget hvornår du bestiller billetterne men om det er på alle mastercards ved jeg ikke. Det må du undersøge med udstederne af dit mastercard.

Anonym Birgitte

Der er et godt stykke vej fra Stanstead til Gatwik, så jeg tror ikke, du kan nå det på et par timer.

der findes også billige flybilletter til Thailand fra Hamburg, hvis I bor et sted i Danmark, hvor det er lige så nemt at komme til Hamburg, så er det ikke nødvendigt at tage til London

Anonym Magnus

Overvej at tage til London dagen før, eller i hvert fald mange timer før. Hvis flyet bliver aflyst at den ene eller den anden grund, har I tid til at anskaffe jer nye flybilletter. En aften i London er vel heller ikke helt af vejen… Tjek evt. hostelworld.com eller find et stort værelse på et billigt hotel, det kan måske bedre betale sig, når I er så mange.

Ikke alle rejseforsikringer dækker, hvis man komme for sent til flyet. Tjek betingelserne.

Tjek http://journeyplanner.tfl.gov.uk/user/XSLT_TRIP_REQUEST2?language=en for transport i London.

God tur!

Anonym Vibs

Bussen fra Standsted tager maks 1.5 time og bussen fra Gatewick tager 45 min.
    Jeg bestiller altid min billet over BA’s engelske hjemmeside, og med et tidsrum på 4-5 timer fra jeg lander i Stansted el. Gatewick har jeg altid nået det.

Tegn rejseforsikringen så den dækker forsinkelser.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account