This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym RenéMadsen

Hej

Jeg står snart i den situation, at der også skal betales for børnenes flybilletter, og så er det pludselig rigtig dyrt og flyve til f.eks. Bangkok, når der er 4 billetter på regningen.
    Så jeg vil gerne høre om jeres forslag/erfaringer til destinationer (udenfor vest Europa) med billige flybilletter? Jeg har selvfølgelig tjekket Ryanair og det mest eksotiske er vel Marokko.

Glæder mig til at høre nogle spændende forslag/erfaringer

Anonym Claus

Hvad med Tyrkiet, Mellemøsten, Jordan og Egypten.

Det er jo ikke over hele Egypten, at der er problemer. Ellers gælder det jo bare om at undgå demonstrationer.

mvh
    Claus

Anonym FuldAfSjov

Det skulle faktisk lige nu være muligt at få billige afbudsrejser hos de fleste rejseselskaber.
    Jeg har lige læst på Politikens rejsesider den anden dag at de danske rejseselskaber er nødt til at dumpe priserne på afbudsrejser p.g.a. den gode danske sommer. Folk køber ikke afbudsrejser når vejeret er så godt her hjemme og hvis rejseselskaberne så vil have fyldt deres hoteller og fly op må prisen for afbudsrejser ned.
    Du kan evt. se om der er nogle rejsemål der vil passe dig på de afbudsrejser der er listet her.

Anonym FuldAfSjov

Hov, mit link til afbudsrejser kom ikke med i mit svar ovenfor så du får det lige her.
    Se evt. om der er nogle rejsemål du kan lide på denne side:
    http://www.folkeferie.dk/ferier/Aktuelle-chartertilbud—afbudsrejser/

Eller prøv at lede i en af de mange rejseportaler der findes. Der har de nogle gode søgefunktioner så du let kan søge på de destinationer du gerne vil til.

Anonym FuldAfSjov

Hov, mit link til afbudsrejser kom ikke med i mit svar ovenfor så du får det lige her.
    Se evt. om der er nogle rejsemål du kan lide på denne side:
    http://www.folkeferie.dk/ferier/Aktuelle-chartertilbud—afbudsrejser/

Eller prøv at lede i en af de mange rejseportaler der findes. Der har de nogle gode søgefunktioner så du let kan søge på de destinationer du gerne vil til.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account