This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Same-Same på koh phangan!! Ejeren er dansker og hedder søren og han holder nogle af de bedste full moon varm up parties…. men kom nogle dage før full moon da der godt kan være booket helt up

Anonym Stephanie

Jysk rejsebureaus eget guesthouse i Bangkok er billigt, centralt og besøgt af backpackere fra hele verden. Jeg kan varmt anbefale det. Det hedder New Road og findes også i Lonely Planet Thailand.

Anonym HeidiH

Hej alle.
    Nogen der kender til et godt og billigt hostel i Bangkok? Det må rigtig gerne ligge centralt ellers nær skytrain osv. Det skal være nemt at komme rundet derfra, og selvfølgelig billigt 🙂

Vi planlægger at tage til Full Moon Party d. 04/10, og leder efter et godt sted at overnatte på Koh Phangan. Nogen der kender et godt sted?

På forhånd tak 🙂
    – Heidi

Anonym MelissaJuulsgaard

New Marry V i Bangkok er også ekstremt billigt, tror vi gav 200B pr. nat for et dobbelt rum. Det er ikke specielt hyggeligt, men rent og tæt på Kao San Road, uden at ligge på den.

Anonym Anonym

Prøv Lamphu House i Bangkok. Det ligger på Soi Rambutri 75 – en gade skråt overfor Kao San Road. Der er rent og meget hyggeligt og masser af andre backpackers – har boet der flere gange og kan varmt anbefale det. De har en hjemmeside – tjek den ud.

Anonym HeidiH

Har tjekket de forskellige ting, og det kunne da være en mulighed 🙂 Tak!
    Dog er Jysk rejsebureaus eget guesthouse i Bangkok for dyrt, syntes vi. Vi leder efter noget til 500 Bath (dvs. ca. 75 kr)., og der er New Marry V et bod bud 🙂

Hvis der er andre, som kender gode steder, så skriv endelig 🙂

Anonym Anonym

Kan slutte op omkring New Marry, superbilligt (fra 200 Baht for dobbeltværelse) og rent.

Anonym DeXter

I Bangkok, omkring Kao San Road ligger der mange gode billige steder. og de er super nemme at finde.
    Boede på noget der hed marco polo, som ligger i en gyde til 200THB pr. nat. med varmt vand. (ikke fordi jeg gik op i det normalt).
    Lige før sidegaden ind til marco polo, ligger der en bar/restaurant der hedder san miguel, som har værelser os, super billigt os.
    Fra kho san road, er der ikke ret langt til en skytrain, plus der kører mange bybusser forbi kho san road. Der er heller ikke ret langt ned til den der båd der sejler rundt i bangkok, kan ik huske hvad den hedder..

På Koh phangan, er Same-Same, et super fint sted, boede der sidst jeg var der. Det er godt nok lidt dyre, end andre steder. Men personalet er super flinke, og Søren er bare alt for cool en fyr.
    De laver også super god mad der..

Første gang jeg var der kom jeg 2 dage før full moon, og der var ikke til at finde noget i hat rin.
    Så kom til at bo ca. 20 min i bil der fra, på noget der hedder Laem Son one, super nice, havede en bungalow som lå på stranden med 10 m. til vandet.
    Det var heller ik så dyrt der, mener der var 400THB, for dobbelt værelse.

Anonym Simon

Med hensyn til at i syntes at Jysk eget guesthouse er dyrt er der lige en lille detalje ved det.
    Hvis man bare tager der hen kan man sove i hængekøjer gratis oppe på taget. Har alt i alt haft en uges overnatning der oppe uden nogen problemer. Og ikke bare er det gratis at sove der oppe, du har også mulighed for at bruge bad osv. og spise morgen mad i deres restaurant hvis man ikke føler for at gå ud og finde noget (ret dyrt så gjorde det kun 1 gang). Der er 5 min gang til skytrain og flodbåden så du er hurtigt oppe på Kao san Road – med båden er det 20bath så overlever man lige 😉

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account