This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym karinakvist

hej alle
    jeg går og overvejer en tur til henholdvis ankor wat i cambodia og malidverne og vil høre hvilkefly der er billigst at tage med mellem cambodia og maldiverne, uden alt for mange skift..
    der ud over her jeg et andet lidt mærkeligt spørgsmål?
    er der nogen af jer der har været på malidiverne der har lagt mærke til om folkene er meget parfumeret på maldiverne og om der er kraftig brug af rengøring osv.. jeg er nemlig meget overfolsom over for parfume og kemi og min erfaring er at mange muslimer af en eller anden grung bruger rigtig meget parfume og meget kraftige rengøringsmidler.. (dette er ikke rasistisk, blot en konstatering)
    er der nogen der har lagt mærke til om de også gør det på maldiverne?

på forhånd tak

mvh
    karina

Anonym Magnus

Malaysia Airlines ser ud til at have den bedste forbindelse mellem MLE og REP. Du kan finde enkeltbilletter til ca. 2000 kr. på momondo.com.

Du kan næppe komme uden om at bruge rigtig mange penge på flybilletter, hvis du ubetinget vil til begge lande på samme rejse. Jeg ville fravælge én af destinationerne og rejse i nogle af nabolandene i stedet for den anden destination…

Anonym Anonym

Emirates har vist også en rute der hedder Dubai – Male – Colombo – Singapore, den kunne du også overveje at tage. Fra Singapore kan du komme billigt videre med Airasia. Emirates har ofte ret billige billetter fra Hamburg, hvor de flyver direkte til Dubai.

Anonym Mads Andersen

Lige med hensyn til Ankor. Så vil jeg råde dig til at, enten købe 1 dags billet. den giver adgang fra kl 17.00 dagen før og få set så mange templer som muligt. Eller 3 dage og hyre en tuk tuk.
    Vi købte selv 3 dags-kort og hyrede en tuk tuk hele ugen han skulle have 10 $ om dagen og kørte os hvor hen vi ville. med de 3 dage havde vi masser af tid og kunne vente til de andre travle turister tog videre og vi kunne tage nogle gode billeder uden en masse andre personer på dem.

Rigtig god tur husk også at få set Byron templet med de mange ansigter som er min farorit..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account