This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Natur, venlige mennesker og fremfor alt billigt….. Jeg tænker Prag…. Men lande som Italien og Spanien er jo billigere at bo i end Danmark

Anonym Me

Slovenien? Meget smukt nordpå i alperne og utrolig venlige mennesker. Ljubljana er ikke meget større end Århus og bliver samlignet med Prag og Wien. Helt klar et land der er værd at overveje

Anonym elaine

Hej rejservenner..
    Da jeg via mit arbejde har fået mulighed for at slå mig ned et sted i Europa, blir jeg nød til at spørge jer til råds. Hvor er der så dejligt at være og samtidig, hvor der er billigt at leve og bo?? Jeg har brug for gode råd, da jeg ikke selv har set meget af Europa. Med i mine overvejelser er:
    Jeg er ikke til det hektiske storbyliv, men foretrækker en hyglig forstad eller en stille bydel at bo i. Jeg er samtidig elsker smuk natur og venlige mennesker.
    det skal ikke være nordligere end Danmark.
    Mit arbejde indebærer en rejse til og fra danmark hver måned, så priser på evt. flybiletter, huslejepriser, fødevarepriser samt takster på offentlige forbindelser er relevante oplysninger og modtages taknemmeligt.
    På forhånd tusind tak til jer, der vil gi sig tid til at skrive.
    / Elaine

Anonym Nanita81

Grækenland, Portugal eller Spanien…
    Grækenland er så smukt, især på øerne, og de græske mennesker er herlige.

Anonym elaine

Tusind tak for jeres svar. Slovenien især lød som en rigtig god idé, bestemt smukt på virkelig mange måder efter hvad jeg har kunnet finde af billeder og beskrivelser. Det bliver der jeg tager ned til at starte med.. 🙂 I har været go inspiration. Tak!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account