Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531754
     Daizz

      Det billigste sted jeg har set, er AirAsia.com Der kan du få pænt billige fra London til Kuala Lumpur.

      Det er umuligt at svare på, om billetterne bliver billigere eller ej,da det afhænger af udbud og efterspørgsel.

      #3531757
       Claus

        Ruteflys billetter bliver dyrere og dyrere med tiden. Først bliver de billige billetter solgt, dernæst de næstbilligste osv.

        Nu er Bangkok ikke det værste sted at søge billetter til, men du kunne jo prøve at søge via Hamborg eller London Heathrow. Og så tage til London med et discountselskab.

        Det kan også nogle gange betale sig at prøve lykken blandt mellemøstlige selskaber, såsom Emirates, Gulf Air.

        Januar eller februar skal du nok til at søge mere serisøst.

        mvh

        Claus

        #3531753
         Odense1982

          Jeg skal til Asien i perioden ca. 26/6 – 5/8….. regner med at flyve til Thailand (Bangkok) og bruge 2-3 uger der – så videre til Kuala Lumpur og bruge 1-2 uger i Malaysia for at slutte af med små 2 uger på Borneo…

          Men hvordan finder jeg de billigste flybilletter??? Der er så mange fly-søgemaskiner på nettet… od de er ikke ret overskuelige??

          Skal jeg booke nu… eller er billetterne lige så billige om nogle måneder???

          #3531791
           Mathias Skov

            flyagenten.dk den er super.

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account