This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kitmirk

Hej jeg har planer om at tage til Kathmandu/Nepal i slutningen af Juni 2005.

Er der nogen der ved hvordan jeg kommer billigst derned?

Har ellers været inde på et par sider som ikke havde afgange til destinationen.

Forresten rejser jeg alene, så hvis du/i vil med på rejsen, er du/i velkommen til at kontakte mig på mail

eute@hotmail.com

Planlægger at turen kommer til at vare en måneds tid eller to. Er meget fleksibel med hensyn til steder og tid.

Anonym Perry

Hej Kitmirk
    Jeg har selv det samme problem med at finde forbindelser til rimelige priser. Jeg har dog selv fået anbefalet jysk rejsebureau. Derudover har jeg været inde på kiplingtravels hjemmeside og de tilbyder også fhv. billige flybilletter.
    Hvis du finder et alternativ som er endnu billigere må du gerne sige det!
    Jeg drager selv afsted engang i slutningen af september 🙂

Go’ tur
    Perry

Anonym Line301

Man skal næsten altid over Bangkok for at komme til Kathmandu…..i hvert fald mener jeg at det er det billigste. Muligvis er det billigere for dig hvis du køber billetten til Kathmandu når du er kommet til Thailand..

Anonym Katja

Hej.
    For et par år siden var Aeroflot det klart billigste – der skal man over Moskva. Jeg synes de gav fin service og havde ikke noget at klage over – trods dårligt rygte.
    Men i øjeblikket er der vist lukket for al international trafik til Katmandu pga. regeringskrise. Det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig igen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account