Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3529356
     Becker

      Hej!
      Min kæreste og jeg vil gerne en måned på ferie, men som virkelig fattige studerende, leder vi efter en meget billig løsning. Vi kigger lidt på Indien, Malaysia og Mexico, men vi ved ikke helt, hvilet af landende, der er billigst at rejse i. Kan nogen hjælpe, eller måske komme med forslag til endnu billigere rejsemål.
      Tak for hjælpen!

      #3529366
       Maj Jensen

        Her er en hjemmeside, der viser de forskellige landes priser i forhold til niveauet i Danmark. Den er vidst ikke helt ny, men den er heller ikke helt misvisende.

        http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/prisindeks_rejser.htm

        #3529367
         Anonym

          Nepal er et dejligt land, og i den absolutte billige ende, men generelt er det jo ret billigt at rejse i hele Asien….Men tænk også over hvilken tid på året det drejer sig om, i forhold til vejret!!Vores sommer er fx ikke den bedste at rejse i Nepal på!

          #3529368
           Marlene Jensen

            Af de tre lande u nævner er Indien det billigste, derefter Malaysia og så Mexico.

            #3529454
             SofieogJacob

              Hvis ingen af jer har oplevet Thailand før er dette bestemt også et skønt og billigt rejsemål.
              Her har I mulighed for dykning, snorkling, bare at dase i solen, trekking osv.

              For 100-150 kr. pr. nat for to personer kan man finde rigtig mange lækre bungalows på alel de skønne øer Thailand har at byde på.

              #3529489
               none

                Indien er det billigste sted at rejse hen og leve i. For et eksempel brugte vi 4 voksne mennesker midt i Goa i turist sæsonen 130 DKR på at få 4 øl, 2 l vand, 4 hovedrettet m. kød og 4 terllerkner frisk frugt. – Dette fortæller meget om prislejet dernede, derudover brugte vi 240 Dkr på at leje en taxa chauffør en hel dag (9timer) .

                #3529550
                 tine surel

                  Malaysia er rigtigt billigt iflg mine erfaringer, og det kunne jeg også se på det ovenstående link.
                  Det er samtidigt et meget smukt land med stor afveksling og man kan komme langt omkring og opleve mange forskellige ting med ikke så mange penge. Da jeg rejste fra Kuala Lumpur sidst havde vi i en uge levet for 25.- pr dag (inkl overnatning og mad)!!! Så det var rigtigt rigtigt rart for min slunkne pengepung!

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account