This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym heffer

Hej alle

Nogen fif om billige flybilletter?

Skal man flyve via London, fra Hamburg, kører til Amsterdam eller bare tage den fra København?

Skal bare billigt muligt afsted.

Vh

Anonym Claus

Hvis du har mulighed for at flyve fra Hamborg, er der billige billetter. Ulempen er, at der ikke afgår nær så mange tog til Hamborg, som til Kastrup.

Eller London LHR. Og så finde en billig billet til London, evt Easyjet.

Prøv skyscanner.dk eller nemrejse.dk

mvh

Claus

Anonym Anonym

Jeg har bestilt billetter fra Hamburg til Bangkok – udrejse juni, hjem august… det er gennem Emirates… prisen er 4000 kr. pr. person…

claus… jeg har stillet dig nogle flere spørgsmål ang. Borneo i den anden tråd…. håber, du kan hjælpe med dem? 🙂

MVH Jannie

Anonym gurli

Hej..

Kig på søgesider som momondo.dk. Det er vist billigst at flyve fra London. Jeg har lige købt billet til Bangkok til 3300kr retur alt inkl. Det fåes vist ikke meget billigere. Hvis du er fleksibel mht datoer, rejsetid, mellemlandinger osv, og desuden har lidt tålmodighed til at undersøge markedet rigtig godt, kan du finde gode tilbud. Især hvis du så også er tidligt ude. Jeg har valgt at flyve på den 11.sep, som tilsyneladende er billigere end andre dage (guess why). Også dage som den 13. i en måned ser ud til at være billigere. God søgning og rejse.

Anonym Anonym

Air Asia flyver fra london til Kuala lumpur for næsten ingen penge, og så flyver de fra KL til BKK, igen meget billigt. Og så easyjet til London, kan virkleig godt betale sig at lægge lidt arbejde i det, i stedet for at købe en “pakkeflyver”…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account