This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sirene 25

rejser her meget snart til argentina alene og vill lige høre om der var nogle der ku anbefale et halv billigt godt hotel, hostel til de første par dage?? skal være afsted i 3 mdr, hvor mange penge tror i ca man får brugt
    ??? nåå men håber meget at der er nogle der ved noget for er lidt på herrens mark 😉 på forhånd mange tak!!

Anonym Anonym

Hej Det kommer and på hvor du har tænk dig at tage hen, nord eller syd om du skal blive i agentina eller videre til bolivia, du kan finde priser fra 35kr og opefter,jeg rejser til Ba As ca d.10/3 og bliver i der en uge, og tager så bussen til salta, og derfra til sucre i bolivia. Hvis du ikke har været i sydamerika før, kan du skrive til mig og spørge mig, argentina er fantastisk.
    jan.g@abfriheden.dk
    Ellers god tur, husk iguazu vandfaldet

Anonym Anonym

Hej,
    Hvis du ønsker at spare penge på din tur, er glad for at møde nye mennesker og evt. ønsker at opleve ting turister normalt går glip af, så kan jeg anbefale http://www.couchsurfing.com
    Det er et netværk af folk fra hele verden, der gratis tilbyder deres soda, kan vise dig byen, give dig gode råd etc. og hvor du til gengæld, hvis du altså ønsker det, på samme måde kan tilbyde din sofa til andre rejsende fra hele verden.
    Personligt synes jeg det er en fantastisk (og billig) måde at rejse på, så synes du skal tage dig et kig på ovenstående hjemmeside!:)

Anonym Anonym

V&S hostel var et supergodt sted, lige i byen, så du er tæt på det hele. Du kan helt sikkert finde det på de almindelige hostel-booking hjemmesider. Det er samme pris om du booker inden eller møder op. Da jeg var der var der tit fyldt, så det ville nok være meget rart at booke inden lige præcis når det er i BA, du lander.

Nordargentina ca. 200 kr om dagen. Patagonien 250 kr pr dag. Inkluderer alt – dvs. mad, entreer, hostel, ture, transport mv, dog ikke shopping eller indenrigs flyrejser.

Anonym Maria

Når man bor i Buenos Aires, er det simpelthen et must at tilbringe nogle dage på milhouse hostel! det er SÅ fedt, ikke det billigste, men SÅ fedt!
    tror faktisk det ligger lige ved siden af V&S hostel, som så vidt jeg husker er lidt mere dyrt.

Adressen er hipolito Orygogen, så vidt jeg husker.

Har rejst i central- og sydamerika i 4 måneder, argentina er det fedeste land, og BA den fedeste by!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account