This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej, jeg er en pige på snart 22 år, som både søger en rejsekammerat til juli 2008 i ca 10-30 dage, men jeg ville også hører om en af jer har erfaringer med at rejse alene? Er det slemt som pige? Jeg har aldrig rejst alene før, men kunne skidegodt tænke mig det. Nogen der kender et volontør sted som ligger under de 10000 kr eller lige på?

MVH Mette

www.indienfrivillig.dk

Kære Mette

Jeg har selv rejst alene, to rejser ca. et halvt år hver: Australien, New Zealand og Indien. Jeg kan varmt anbefale det, ville ikke selv rejse anderledes! Man skal bare have nogle gode bøger og tilpassede forventninger med *
    Angående voluntør arbejde, kan jeg henvise dig til indienfrivillig.dk

Venligst,

Sidsel

Anonym PEline

Hej.
    Volunteeraid.dk er også en god hjemmeside, og koster ca 3000 kr. De formidler kontakt til Indien, Thailand og Burma.

mvh eline

Anonym Anonym

—-> Peline. Ja men udover kommer flybillet, lommepenge, visum ect.

Anonym Sarah Katrine

Man lærer utrolig meget om sig selv ved at rejse alene, plus du møder nemt en masse andre 🙂

Anonym Moonbeam

Hej Mette

Jeg har været volentør i Israel i 3 månedert her i efteråret 2006, og jeg synes det var en rigtig god oplevelse. Jeg tog derned alene, men man får hurtigt et kæmpe netværk, da der er unge fra hele verden, samt det er meget meget billigt! Det kostede mig omkring 7.500 for organisation, volentør visum, billet, og blive hentet og kørt til kibbutzen. Det var klart en oplevelse for livet, som jeg ikke ville være foruden! Du kan enten kontakte svekiv, der formidler ophold for svenskere og danskere, eller selv tage til Tel Aviv, og gå ind på KPC (Kibbutz Programme Center) og så finder de et sted til dig! Men prøv ihvertfald det med at rejse alene, det er en vild oplevelse!

Held og Lykke!

Ditte

Anonym Anonym
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account