This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jacob

Hvis i har købt billetterne som en samlet løsning, er det flyselskabet/rejseselskabet som skal sørge for i får erstatning og kommer videre.
    har i derimod booket enkeltbilletter selv på de forskellige strækninger, så er det jeres eget ansvar

har aldrig selv været ude for det, så kan ikke sige om det er nemt eller svært

Anonym Daizz

Har været udsat for flyforsinkelser flere gange, og det har aldrig været et problem. Som Jacob siger, skal I købe billetten som en samlet løsning. Ellers hænger I selv på forsinkelsen.

Anonym Rosa Hansen

Hej B og L.
    Jeg har for år tilbage selv vores i Filippinerne og stod overfor samme fly rute som I beskriver. Vi ville lande midt i Rush hour og det ville derfor tage lang tid at komme fra den ene lufthavn til den anden. Vi fandt også ud af at vi selv var ansvarlige for at nå den anden London afgang. Vi besluttede os derfor for at finde en anden flyrute som ikke gik over London.
    I skal ikke bekymre Jer om Jeres mellemlanding i Hong Kong, det skal I nok kunne nå.
    En god ide er at kigge efter afgang både fra Kastrup og Hamborg.
    Gode sider at søde på er skyscanner.dk og momondo.dk
    Håber I får en skøn rejse, Filippinerne er et fantastisk land 🙂
    Rosa

Anonym beaoglars

Hej folkens.

Min kæreste og jeg skal til Manila i januar og er ved at finde biletter.

Nogle af biletterne skal vi skifte lufthavn i London fra London city LCY til Heathrow LHR. Skal vi have vores bagage udleveret og så cheke ind igen?
    Er det nok med 3.5 time til dette skifte. Jeg tænker at hvis vi skal have bagagen udleveret, rejse med metro og de så vil have os til at cheke ind to timer før afgang, så kan det godt blive presset.

Vi har også et skifte i Hong Kong international HKG, men det er bare et flyskifte, så tror i 1t50min er nok?

Hvis man misser et fly fordi ankomst flyet er forsinket, så er det det forsinket selskab der skal finde og betale for den videre rejse, men gør de det uden brok eller skal man bøvle måneder for at få sine penge?

Hvis der bare ikke er tid i lufthavnen, så står man vel selv med problemet?

På forhånd tak
    Beatriz og Lars

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account