This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Patrick

Kan en af jer evt ridse en endelig sum ud på hvad et frivilligt ophold i thailand på 6 måneder vil koste + flybilet, mad, vaccinationer, logi osv.

Anonym jacob

vaccinationer ca. 2500
    flybillet ca. 6000
    mad og logi får du for det meste af stedet.
    lommepenge, er jo alt efter behov. jeg bruger mellem 3-4000 kr pr måned hernede, men vi tager også på mange ture, fordi her er røvkedeligt i landsbyen 😛

Anonym Anonym

Hvor meget fritid har du og hvad med weekender?

Anonym Volunteer Aid

Vi søger seriøse, engagerede og livsglade frivillige til forskellige projekter i Thailand med afrejse januar 2013. (Varighed 3-6 mdr.) Se mere om de forskellige projekter på http://www.vaid.dk
    Formidlingsgebyret er 2.900 kr. – Ikke 29.000 kr.
    Går du rundt med en drøm om at rejse ud og lave frivilligt socialt arbejde, så skriv til os og hør mere om mulighederne og om det passer til dine forventninger. Vi glæder os til at høre fra dig!
    Mvh Katrine / http://www.vaid.dk

Anonym Jacob

hvis nogen ønsker at stille spørgmål til hvordan det er at være afsted, så befinder jeg mig pt på den kristne skole i hua khoonchae i thailand, 5 måneder inde i et ophold på et år.

kunne ikke lige huske mit login, men smid mig en mail på angelstompy@gmail.com

mvh jacob

Anonym jacob

jeg har altid fri i weekenden, skolen har dog ind imellem spurgt om jeg og de andre kunne tænke os og blive til forskellige arrangementer. her kan vi frit sige ja eller nej.
    jeg underviser 20 timer pr uge, 4 timer om dagen, spredt ud over skole dagen. men efter kl 15 har jeg helt fri.

skal dog siges at der hvor jeg bor er rejsemulighederne i hverdagen ikke så store medmindre du køber en scooter.
    busserne stopper med at køre kl 19.

men i weekenden er det nemt at komme fx til bangkok eller lækre koh samet

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account