This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Volunteer Aid

Vi søger seriøse frivillige der har lyst til at rejse ud i 5 måneder til maj 2011 og arbejde på børnehjem/kostskole i Thailand. Arbejdet består i engelskundervisning og pædagogisk arbejde med børn. I får gratis kost og logi under hele opholdet. Tag springet og rejs ud og hjælp andre. Der er brug for dig.
    Mvh Katrine / http://www.vaid.dk

Anonym Line Bjørk

Hej Katrine, du mener vel maj 2012?
    Det lyder lige som noget for mig.
    Skal jeg gå igennem vaid.dk eller hvordan for at komme i betragtning?

Venlig hilsen
    Line

Anonym Anonym

Hej Line. Ja selvfølgelig maj 2012. Beklager! Send mig en mail på info@vaid.dk, så kontakter jeg dig. Mvh Katrine

Anonym VerdensMikael

Lyder interessant.

Men hvordan kan du skrive ‘gratis kost og logi’, når man skal betale et gebyr for at deltage?

Så er det vel ikke gratis?

Mvh,

VM

Anonym Anonym

Det kan være sådan på nogle projekter at man udover formidlingen betaler or kost og logi. Formidlingen er ikke gratis. Det er korrekt. Har du andre spørgsmål så høre rjeg gerne fra dig igen.
    Mvh Katrine

Anonym L. S

Lyder rigtig spændende. Er der stadig pladser? Jeg er i hvert fald interesseret og maj 2012 passer mig godt.

Anonym L. S

Lyder rigtig spændende. Er der stadig pladser? Jeg er i hvert fald interesseret og maj 2012 passer mig godt.

Anonym Anonym

Ja skriv til mig på info@vaid.dk, så finder vi ud af mulighederne for dig:-)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account