Hello. Ville lige forhøre mig om hvorvidt der er stor forskel på at være blondt, ung og blåøjet pige i sydamerika, eller om det bare er tomme trusler, når folk råder mig til at farve mig mørkhåret (hvilket ikke ligefrem er noget jeg har lyst til, da jeg er glad for mine naturlige lange lyse lokker).
Lidt råd fra piger der selv har oplevet det ville være lækkert!!!
Jeg har nu vaeret i Chile i godt en maaned. Jeg har naturligvis faaet noget opmaerksomhed pga mit lyse haar, men det har indtil nu ikke vaeret noget problem for mig.
Har hoert at det skulle vaere et stoerre problem i Brasilien, hvor jeg efterfoelgende skal hen, men den tid den sorg.
Jeg blev rådet til det samme, men var i Bolivia i godt tre måneder uden nogen som helst problemer. Fik selvfølgelig opmærksomhed, men oplevede absolut intet ubehageligt.
God tur 🙂
Min veninde og jeg var begge lyshåret inden vi tog afsted men farvede os så mørke lige inden afgang. Dette var jeg rigtig glad for jeg gjorde. De kan selvfølgelig stadig se at man er udlænding og de blå øjne havde vi jo stadig men jeg følte mig bedre tilpas end jeg tror at jeg ellers ville have gjort!
Forfatter
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.