This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym EIB

Hello. Ville lige forhøre mig om hvorvidt der er stor forskel på at være blondt, ung og blåøjet pige i sydamerika, eller om det bare er tomme trusler, når folk råder mig til at farve mig mørkhåret (hvilket ikke ligefrem er noget jeg har lyst til, da jeg er glad for mine naturlige lange lyse lokker).

Lidt råd fra piger der selv har oplevet det ville være lækkert!!!

/ Emma

Anonym Lykke

Jeg har nu vaeret i Chile i godt en maaned. Jeg har naturligvis faaet noget opmaerksomhed pga mit lyse haar, men det har indtil nu ikke vaeret noget problem for mig.
    Har hoert at det skulle vaere et stoerre problem i Brasilien, hvor jeg efterfoelgende skal hen, men den tid den sorg.

Anonym Camilla

Hvor i Sydamerika? Jeg har rejst i Argentina og Chile, og det var ikke noget problem.

Anonym 

Jeg havde samme problem, men tager afsted med mine lyse lokker og hvis jeg føler det mindste, er det ikke værre end man kan farve sig dernede..:)

Anonym Mette

Jeg blev rådet til det samme, men var i Bolivia i godt tre måneder uden nogen som helst problemer. Fik selvfølgelig opmærksomhed, men oplevede absolut intet ubehageligt.
    God tur 🙂

Anonym Susanne

Min veninde og jeg var begge lyshåret inden vi tog afsted men farvede os så mørke lige inden afgang. Dette var jeg rigtig glad for jeg gjorde. De kan selvfølgelig stadig se at man er udlænding og de blå øjne havde vi jo stadig men jeg følte mig bedre tilpas end jeg tror at jeg ellers ville have gjort!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account