This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Cilia

Hej.
    Er der nogen der har prøvet at bo i et tempel et stykke tid mens de backpackede? Eller om det overhovedet er muligt. Hvis ja, nogen der har prøvet det og kan anbefale et tempel/sted/land i Asien?

Anonym Jesper Jensen

Så vidt jeg husker kan man for et symbolsk beløb overnatte i Sikhernes Gyldne Tempel i Nordindien. HUSK dog, at man generelt ikke skal trænge sig på i templer.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej igen.

Når du begynder din rejse i nepal og indien vil du möde andre back packer der vil det samme som dig, I indien er der rigtig mange der laver yoga, hvor man kan bo i et asram ,som er super fedt, når du kommer kommer rundt på de mange hostel i indien, for du kontakten mellem back packer og de lokale,har nogen steder til dig i indien, Dhamasla hvor dali lama holder til fedt sted at laere om tibitansk kultur, risicas, varanasi, tag det som du kommer frem, mange tembler vil gerne have folk til at bo, men til gengaeld skal du måske undervise i Engelsk en time om dagen,lykke til, skriv hvis hvis du önsker mere info.lars

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    jeg boede i et kung fu tembel i Dali der ligger i kina, kunming, vildt godt ,var der en uge, det var i 2007 har også boede i et asram i indien hvor jeg laerte yoga og det var i risicas,ved at du har mange muligehder for at bo i et tembel i asien og det er vildt godt, så göre det.held og lykke.lars

Anonym Sofie

Hej Lars. Jeg rejser til nepal og indien til foråret og er også meget interreseret i at studerer det religiøse liv på et kloster eller tempel. Hvordan fik du kontakt til stederne?

vh Sofie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account