Hei alle!
Jeg skal til asien til januar og vil gerne starte mit ophold i Vietnam med frivilligt arbejde, gerne på et børnehjem. Jeg vil (måske?) helst til det sydlige Vietnam og gerne ca. 3 måneder. Herefter vil jeg gerne rejse rundt til bl.a. Laos og Cambodia + evt. flere lande.
Jeg har googlet og googlet og googlet, og gud i himlen, hvor er det dyrt at lave frivilligt arbejde!!! Jeg har fuld forståelse for, at jeg selv betaler flybillet frem og tilbage, men alle (?) organisationer tager godt 10.000-12.000 kr for “besværet” + at jeg kan ringe 24/7 til organisationen i 3 måneder! Det er liiiige i overkanten, synes jeg!
Jeg vil rigtig gerne arbejde på et børnehjem, men jeg har ikke lyst at betale så mange penge for administrativt arbejde i de forskellige organisationer.
Er der nogen der har erfaringer med organisationer, som ikke tager en masse penge for ingenting? Eller nogen der tidligere har arbejdet på børnehjem i det sydlige Vietnam (eller Vietnam i det hele taget) og altså har nogle kontakter?
Jeg håber rigtig meget på nogle positive tilbagemeldinger!:)
– Nikoline:)