This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MetteMaje

Kære jer,

Kan I mon hjælpe mig med svar på et spørgsmål angående Koh Samet …

Jeg regner med at tage dertil i november i cirka 8 dage – min plan er: Afslapning, strand og hygge … men hvor skal jeg mon bo?

Har I gode erfaringer med et hotel, der faktisk ligger på øen og ikke på fastlandet … eller skal jeg bare (som med så mange andre øer i Asien) tage dertil og finde noget, når jeg er der?

Er lidt i tvivl, fordi det er en lille ferie-ø, er det mon over-booket på den tid … og hvad vil I sige, at jeg maks. skal forhandle prisen pr. nat til på et mindre hotel, der ikke er et resort? Og de bedre steder?

Jeg har ikke mange mængder penge og vil helst ikke give mere end 3000kr for 8 dage to personer …

Håber I kan øser ud af jeres erfaringer – tak:)

Anonym Lasse

Jeg har ingen erfaringer med Koh Samet 🙁

I Ao Nang (også en ferie-destination) har vi gjort det omvendt: dvs. vi gik ind på et turist kontor og sagde, at vi ville have brusebad og max ville give 1200 Baht; og så har de fundet et sted til os. Godt nok ca. 10 minutters gang fra stranden, men det synes vi er overkommeligt.
    HVis I vil give 375 kr. pr. nat kan I nok også få AC 🙂

Anonym thomas

.. forhandel du bare derudaf …det er de nok ligeglade med, priser er rimelig faste pa det punkt :o) … gor som nr. 1 siger, men priser ligger mellem 300 – 1200 bath og det er fra Dorms til dbl. vaerelse med aircon…
    jeg sidder pa koh tah nu I dbl. varelse til 700 f.eks og det er nice nok ….. fin luxus og bungalovs ligger vel mere opaf I 1800 – 2400 bath

divider med 5 ved omregn .. 100 bath = ca. 20 kr.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account