This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mariemoeller90

Hej. Jeg er i tvivl om jeg skal bruge 2,5 måneder på denne tur som planlagt, eller om jeg skal forlænge den med 14 dage, så jeg har tre måneder i alt.
    Jeg rejser 1/10, så hvis jeg bliver to uger mere, så kommer jeg til at få jul og nytår i det sydamerikanske, hvilket måske også er en oplevelse..
    Mine ønsker på turen er La Paz, saltørkenen (jeeptur), minen i Potosi, Sucre, Copacabana, sol- og måneøerne, Titicacasøen, Puño, Arequipa, Nazca-linierne, Ica, Cuzco (Machu Pichu, dog ikke nødvendigvis det lange inkatrek), en jungle/pampastur fra et af landene, Lima.. Ecuador ved jeg ikke så meget om, men hvert fald kysten og Baños..
    Derudover er der jo en masse transport som jeg vil klare med bus og tog.
    Jeg har ikke lyst til at skulle skynde mig fra sted til sted for at kunne nå det, men i og med at det jo også koster at blive 14 dage ekstra, så vil jeg heller ikke bare tage de ekstra uger for at gøre det og så stå med to uger jeg egentlig godt kunne have undværet og samtidig have nået alt hvad jeg ville..
    Håber der er nogen derude der måske selv har været på en lignende tur og har et forhold til hvor meget tid jeg har brug for 🙂

Anonym Emilie

Jeg ville forlænge den hvis jeg var dig. Tiden går hurtigt når man rejser, og jeg synes at som tommelfingerregel at 1 måned til hvert land min. er at anbefale 🙂 Det ville være ærgerligt at skynde sig også hellere have en uge hvor man laver noget mindre, og tager det stille og roligt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account