This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MichellF

Hejsa!

Min kammerat og jeg skal på vores første backpacker tur til februar, og vi starter med en måneds tid i Thailand(cirka). Da februar er højsæson i Thailand, er vi blevet i tvivl om hvorvidt vi skal booke hoteller på forhånd? Det er noget vi helst vi undgå, da det jo ligesom tager en del fra selve backpacker oplevelsen, men omvendt vil vi også gerne have et sted at bo. Vi har tænkt os at besøge bl.a. Koh phangan og Phi Phi øerne.
    Jeg håber i kan hjælpe med denne problemstilling.

Anonym jacob

koh phangan og phi phi bør i helt sikkert booke på forhånd, det er 2 fest øer, og der er altid fyldt, specielt op til fuldmoon, halfmoon, og blackmoon festerne.
    generelt er det en god ide at booke på forhånd i højsæsonen i ferie områderne i thailand.

tjek evt agoda.com

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej drenge.
    I for jer en herre tur og i skal ikke book noget overhovde,i skal simpelhen nyde back packer livet og i for begge to en super oplevelse og i to drenge på tur skal tag det hele som det kommer, short T shirt sole briller,visa kort pas,mere skal der ikke til köb alt hvad i skal bruge på kaosan road backer street i bangkok det har jeg gjort mange gange,Koh pan nang er min back packer ö tjek had yuan, had salad, bolte beach,had name,i lejer en scotter og köre rundet på öene og nyder livet som back packer,i kommer til at möde folk fra hele verden så når i starter jers rejse kommer det hele af sig selv.tjek den her på youtube big trouble in thailand.denne film vider hvad i ikke skal göre,skriv hvis der er noget, super oplevelse drenge.lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account