This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Sofieask

Jeg er ved at planlægge en længere rejse til sydamerika. Jeg ved hverken hvor fra eller hvornår jeg rejser hjem igen og det gør det noget svært at booke en returbillet. Jeg har fulgt meget med her i forummet og jeg kan læse, at det er en rigtig god idé at have en billet tilbage til Europa, desuden finder jeg kun enkeltbilletter, der koster næsten det samme som returbilletter. Så nu tænkte jeg at høre om der er nogle af jer der har erfaring med “åbnebilletter” eller andre billettyper. Jeg synes jeg får mange modstridende råd om netop billettyper, rejseselvskaber osv.
    Jeg vil, så vidt det er muligt, gerne selv arrangere turen og jeg leder efter så billige billetter så muligt, men jeg er noget overrasket over hvor svært jeg har ved at finde nogle billetter, der passer til min tur – i hvert fald på nettet. GODE RÅD EFTERSØGES!

Anonym Claus

Prøv at søge på kilroy.dk, der er ungdoms/stud. billetter med en åben hjemrejse.

Søger du direkte hos f.eks. KLM, er det muligt at vælge, om du ønsker at kunne ændre billetten eller ej. Det koster lidt ekstra.

mvh
    Claus

Anonym Sofie

Tak for svaret. Er der nogen er har erfaring med “Round The World plane tickets”? Mine overvejelser går på om man får ændret sin billet så mange gange, at det alligevel løber op i et par tusinde (det koster hos kilroy 375kr hver gang billetten ændres)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account