This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej hej
    Jeg har kigget på en trekkingtur i Nordthailand (fra Chiang Mai) gennem Kilroy men ved at turen selvfølgelig er dyr at købe gennem dem. Vil lige høre jer om I mener man kan booke turen direkte fra et bureau i Chiang Mai og komme afsted den dag man ønsker sidst i juni/først i juli med ganske få dages varsel?
    På forhånd tak

Anonym Anonym

Hej jeg har selv været på trekking tur i Nordthailand i samme periode og det vrimler med steder hvor man kan finde en tur, også fra dag til dag. Jeg købte min tur i Bangkok, med i den tur var bus til Chiang mai, hostel samt en 4 dages trekkingtur. Det var en fin tur og det kostede næsten ingen penge. Jeg købte turen på Khao san road, og der var mange steder at vælge i mellem.God tur

Anonym quest

Godt råd; Du skal IKKE købe den hjemmefra.. Jeg gjorde det selv :-/ Der er mange selskaber som tilbyder turen i Thailand, så du kan helt sikkert komme afsted med kort varsel..! Der ud over så spare du MANGE penge.. Dem kan du bruge på noget andet..! Det er det samme med dykning, trekking, osv..

Anonym Line

Jeg har lige vaeret paa den trekking-tur som du kan kobe gennem kilroy, og det var en helt fantastisk tur! Der er nok godt og skidt at sige om begge dele, (kob i DK og Thailand) men det her var der i hvert fald styr paa, og det vil jeg varmt anbefale!!

Anonym Anonym

Det vrimler med tur-bureauer i Chiang Mai – du får ingen problemer med at finde steder at komme på tur fra – heller ikke med meget kort varsel. Som udgangspunkt sparer du rigtig, rigtig mange penge ved at købe ture lokalt fremfor i Danmark. Hvis du vælger at købe derovre, så hav nogle spørgsmål parat så du er helt sikker på, hvad der skal ske på turen, hvor stor gruppen er, hvad er inkluderet og ikke inkluderet, kan guiden engelsk osv – så du ikke får nogle ubehagelige overraskelser.

Mvh. Carina

Anonym maja

selvfoelgelig skal du ALDRIG koebe turen hjemmefra. Jeg er i asien nu og har lige trekket i chiang mai. Koebte turen der, paa den maade moeder du guiden og de andre medrejsende og kan beslutte dig derefter. Jeg gav 160 kr for 3 dage 2 naetter med dejlig mad og fantastiske mennesker og oplevelser som elefantridning, toemmerflaade sejlads og smuk treekking gennem skovene. Lige nu er jeg paa borneo og skal bestige mount kinabalu. Jeg giver ca 300 kr hernede med overnatninger og guide og hjemmefra er prisen nok 4 dobbelt!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account