This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym backpackerplanet100

Hej alle,

jeg har de sidste par år bygget hus på Boracay, Filippinerne. Hvis der er nogen som er på vej til Boracay og kunne tænke sig at bo i et lækkert hus med fantastisk havudsigt over Bulabog Beach / surfstranden så tag et kig på huset her: http://www.boracayhouse.com

Der er 2 etager og der kan sove 8 personer, så det er meget velegnet hvis i er en familie på ferie.

Hvis i iøvrigt har brug for lidt info omkring Boracay, Siargao, Malapascua, Bantayan, Coron, Donsol (stedet med masser af hvalhajer hvert år!) så kontakt mig gerne, så skal jeg se om jeg kan hjælpe.

Men hvis i ønsker hurtigt svar, så skriv venligst til min mail direkte.

Med venlig hilsen

Anders

Anonym Carsten

Det ser rigtigt lækkert ud!

Hvor langt er der til stranden og hvordan er priniveauet
    generelt på Boracay/Filippinerne?

Der er 2-3min til/fra Bulabog stranden til huset.

Prisniveauet er meget billigt. Billigere end Thailand f.eks.

Et ok/godt måltid mad kan fås for 6-8kr og drinks fra 2-3kr ved happy hour hvis man vælger de rigtige steder.

Selvfølgelig kan man sagtens finde priser som er langt dyrere hvis man sidder Beach Front og tager på barer/restauranter ved White Beach. Men det er stadigt billigt.

På de øvrige øer er prisniveauet endnu billigere. Man kan rejse rigtigt billigt rundt på Filippinerne. Og så er det jo dejligt at man kan tale engelsk de fleste steder i landet.

Filippinerne er fuld af eventyr!

Mvh
    Anders

Anonym Pernille

Vi er to som godt kunne tænke os at leje en etage i huset i marts. Hvordan er vejret der?

Hvordan kommer man fra Manila til Boracay, hvad koster det og hvor længe tager det?

Hej Pernille,

marts er en af de bedste måneder på Boracay. Her er ikke så meget vind, masser af sol og sjældent regn. Det er også en fin måned for evt. sejlture da havet er ret roligt fra marts-juni.

Men jeg har en del henvendelser pt. angående huset, så kontakt mig gerne hurtigst muligt på mail eller tlf så
    skal jeg sige dig hvilken periode som stadig er ledig.

Mvh
    Anders

Anonym Stine

Hej,

er dit hus ledigt i starten af april til 4 personer?

Hej Stine, jeg checker ikke siden her så ofte, så har ikke set din besked.

Kontakt mig venligst på info@boracayhouse.com

Mvh Anders

Jeg har lige set at flere af jer har sendt mail til den mail jeg først oplyste (anders.dk@mail.dk) men jeg bruger den meget sjældent, og den bliver slettet helt om kort tid. Derfor venligst benyt den mail som står på http://www.boracayhouse.com : info@boracayhouse.com

Tak,
    Mvh
    Anders

Anonym trunte108@gmail.com

hej..vi er en famile på 6 pers. som evt er meget interesseret i at leje dit hus..kunne du evt oplyse mig om hvad det koster i juli måned 2009 og 3 uger frem..og om det er ledigt…og hvordan vi bedst muligt kommer til øen…mhv pia

Hejsa,

se på hjemmesiden, der står alle priserne. Pt er huset ledigt i hele juli md.

Letteste måde at komme til øen er at tage taxi 5min fra udenrigs til indenrigs lufthavnen og derefter flyve ca 45min til “Caticlan” lufthavn som ligger lige overfor Boracay. Herfra 5min sejlads til øen Boracay. Det er ret nemt og der er ca 15daglige flyafgange til Caticlan og bådene sejler hele tiden og koster ca 3kr.

For yderligere info venligst kontakt mig på info@boracayhouse.com

Med venlig hilsen

Anders

Anonym Anders

Hej Dennis,
    Seair (www.flyseair.com) og Philippine airlines flyver fra Manila til Caticlan/Boracay på ca 45-50min. Derfra er der 2min til havnen hvorfra man sejler til Boracay. Bådturen tager ca 10min, det er under 1km.

Der er mange overnatningsmuligheder på Boracay i næsten enhver prisklasse/standard. Det er nemt at finde info og overnatningsmuligheder ved at google. Der kan i helt sikkert finde noget for jeres smag og budget.

Vores hus http://www.boracayhouse.com er desværre udlejet så jeg kan ikke tilbyde jer et værelse.

Skriv evt til min mail info@boracayhouse.com

Anonym Dennis Kjeldahl

Hey,

Ville lige høre om hvordan man kommer fra Manila til Boracay?? Og hvor lang tid tager det?? Evt. steder at bo når man kun er 2?? Vi tager til fili på tirsdag d. 23-02-10 og kunne virkelig godt bruge noget info??

Dennis

Anonym Camilla P

Hej Anders.
    Jeg skal til Filippinerne her i midten af marts måned. vi skal først til Siargao og derefter til Boracay.
    Ved du hvordan man nemmest kommer til Siargao fra Manila, der ligger ikke rigtig nogen lufthavn i nærheden.?
    Kunne virkelig godt bruge noget hjælp??!
    – Camilla

Anonym Anonym

Hej Camilla,

der er også dejligt på Siargao. Vil gerne anbefale en tur til Alegria nu i er der.

De har en lufthavn på Siargao (Sayak) Airport, og man kan flyve dertil fra Manila og Cebu. Men kan nok ikke bookes hjemmefra.

Vh
    Anders

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account