This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej
    Vi er et par der gerne vil backpacke i Borneo!
    Er der nogen der ved noget som helst relevant om borneo og backpacking dér må i meget gerne skrive til mig! for vil gerne ha så mange informationer som muligt men ved ikke altid hvad der er relevant og hvordan det egentlig foregår!
    tusind tak ;o)
    silvertouch@sol.dk
    Lærke

Anonym Kristian Mose

hej lærke, jeg var på borneo i 1999 på en guided tur, men stadigvæk som backpacker! der er rigtig mange gode steder… det er ikke svært at backpacker der, for der er en sindsyg god gæstfrihed og for billige penge kan du bo, men også bo hos familier!! håber dette kan berolige dig lidt?!

mvh. Mose

Anonym Carina

Hej lærke.

Jeg har ikke været på Borneo endnu, men skal dertil i 5 uger til sommer. Men har fundet en masse gode links. Er det Indonesien eller Malaysia i skal til? Vi tar til Malaysia, Sabah og Sarawak.
    I Sabah er der et tour-center der hedder “uncle tan” der sku være ret fedt, vi har lige booket en 4 dages tur hos dem.(uncletan.com)
    Ellers er der sabahtravelguide.com, sarawak.com.my og sabahtourism.com

Venlig hilsen
    Carina

Anonym Carina

Hej lærke.

Jeg har ikke været på Borneo endnu, men skal dertil i 5 uger til sommer. Men har fundet en masse gode links. Er det Indonesien eller Malaysia i skal til? Vi tar til Malaysia, Sabah og Sarawak.
    I Sabah er der et tour-center der hedder “uncle tan” der sku være ret fedt, vi har lige booket en 4 dages tur hos dem.(uncletan.com)
    Ellers er der sabahtravelguide.com, sarawak.com.my og sabahtourism.com

Venlig hilsen
    Carina

Anonym none

oki mange tak,…

carina…
    ved ikke om vi tager malaysia eller indonesien faktisk…måske begge hehe…ved ik hvad der er bedst, er selv vild med dyr så ville gerne til et sted med rigt dyreliv!
    men skal man have guide på dernede tror I?
    er det for farligt at gå helt alene?
    og kan man overhoved komme i regnskoven?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account