This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Hej derude…

En kammerat og jeg skal ud at rejse næste år og skal indenfor de næste par dage mødes og aftale hvor turen skal gå hen.. Jeg har læst og læst og læst og er af det indtryk, at Malaysia (specielt Borneo) er et fantastisk sted.

Vi er begge førstegangs rejsende, og ved derfor ikke så meget om de enkelte lande.. Vi regner med at være væk i tre måneder..

Håber på at få lidt respons vedr. bla. Borneo men også eventuelle forslag til nogle helt fantastiske lande, som vi bare MÅ besøge…

Anonym Anonym

Borneo er fantastisk fordi i kommer længere ud end de fleste rejsende. I kan møde gamle hovedjægere, se orangutanger og meget mere.

Der er flere artikler her på siden som i kan læse.

Jeg vil også anbefale en tur til Laos – specielt i den nordlige del venter der utroligt store naturoplevelser og befolkningen er meget venlig.

Det burde være Laos og ikke Thailand, der bliver kaldt Smilets land.

Anonym Anonym

Kuching på den Malysiske del af Borneo skulle være et fint sted at besøge. Ellers er der som nævnt orangutanger og stammefolk. Men jeg er ikke sikker på at stammefolkene er værd at besøge, efter egne oplevelser med “indfødte” folkeslag, Orang Asli folket i Cameron highlands.

Ellers er der i Malaysia:

The Perhentians
    -Pulau Tioman
    -Pulau Pinang (historisk og med Malaysias næststørste by, George Town. Blandede folkeslag. f.eks. 40 % kinesere)
    -KL
    -Grotterne i Ipoh
    -Langkawi
    -Pulau Payar (snorkling og dykning omkring en fredet ø – på vej til Langkawi)
    -Malacca (historisk)

Og mange flere steder

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account