This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kondi

Hej. Regner med at tage til Borneo i slutningen af nov starten af dec. Da jeg ikke har så meget tid dernede har jeg kigget på 2 byer.

Kuching og Kota Kinabalu. Hvilken en skal jeg vælge??

Jeg vil gerne se noget by, natur, men også mulighed for at tage på stranden en enkelt dag eller 2. Jeg kunne godt tænke mig at se noget regnskov og evt nogle orangutanger.

Håber der er nogle af jer der kan give mig et par fif 😉

På forhånd tak!

Anonym Kristian

Hej Kondi…
    Først vil jeg sige at Borneo er et fantastisk valg, du blver ikke skuffet. Jeg vil helt klart vælge at tage til Kota Kinabalu. Tager du en lille vand taxa fra marinen midt i byen ud til de tre små øer som kan ses fra byen finder du nogle af verden bedste strande – stille, smukt, hvidt sand, blåt, varmt og klart vand og det tager kun ti minutter at sejle derud. Hyrer du en chauffør for et par dage kan du komme ind i verdens ældste regskov og opleve fuldstændig fantastisk natur som ingen andre steder i verden. Skal du se orangutaner bliver du næsten nødt til at køre/flyve over på den anden side af nordspidsen, over til Sandakan, der finder du for det første masser af gode mulighedre for ture ind i jungle på Kinabatangan floden og så finder du ikke mindst Sepilok Orangutan center, hvor du kommer tættere på end nogle andre steder…. Har selv været der og skal derud igen på en jordomrejse jeg starter her til novenmber, men kommer først til Borneo til april næste år… Rigtig god fornøjelse…

Anonym Kondi

Hej

Tusind tak det hjalp mig utrolig meget. Så jeg tror jeg vil satse på det 🙂

Du må selv have en rigtig god rundrejse!!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account