Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3517166
     Rosa H

      Hejsa.
      Vi er to piger som tager til Borneo til februar -vi ser meget frem til turen. der er bare så pokkers lang tid til februar:)
      Vi har selv lavet noget forarbejde men vil dog gerne have hjælp fra andre der har været i Sabah som er der vi skal være. Vi skal være i Sabah i tre uger.
      Vi er sikre på at vi skal på jungle tur hos Uncle Tan og besøge orangutang center. Turtle Island er vi meget itvivl om da vi både har hørt godt og dårligt om det. Måske vi først beslutter os når vi kommer der ud om vi tager på denne tur. Men hvad må vi ikke gå glip af når vi er der ude? Vi kunne godt tænke os at besøge stammefolk men er der mulighed for dette i Sabah?
      Den sidste uge eller dage vil vi bruge på ren afslapning på strand, hvor er de bedste strande?
      Er der nogen som har forslag til overnatnings steder – vi ønsker ikke luksus men bare et rent sted med eget bad.
      Vi har kun købt flybillet så vi håber at det er let tilgængelig at finde turarrangører der ude – hvordan er muligheden for dette og er det sikkert?
      Vi er ikke dykkere men snorkler gerne men har dog prøvet et par dyk. Er det muligt at dykke uden certifikat?
      Håber der en nogen som kan hjælpe.
      Rejse hilsen Rosa

      #3518289
       Anonym

        Hej Rosa

        Når I lander i Bario, står alle med interesse klar til at møde turisterne. Så spørger I bare efter Douglas.
        Jeg kan godt lige se i mine gemmer, om jeg kan finde deres nummer, så I kan kontakte dem på forhånd.
        Men skulle I ikke komme til at bo hos ham, så kender alle hinanden, så I vil kunne finde Wilson (eller en anden der laver ture). Men sørg for at snakke med dem inden, så de ved, hvad I forventer af en tur i junglen.

        Hilsen Raslyng

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account