This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Først og fremmest: Borneo er en fantastisk sted…!!!!

Var der i 13 dage i April måned, ved ikke om jeg har noget der er ikke står i rejsebøgerne, men ved hvad jeg satte stor pris på.. Jeg rejste rundt med Intrepid, og ved derfor ikke hvordan du booker de ting jeg synes var fedest.

Siger man Borneo til mig nu, siger jeg “Mount Kinabalu”. Har aldrig gjort noget der var så hårdt, men samtidig var det den fedeste oplevelse, jeg aldrig nogensinde vil glemme. Ellers er selve Kinabalu National Park også et besøg værd…

Vi var også ude og overnatte i hængekøjer i junglen i en enkelt nat ved Mengaris Village. Fed oplevelse!!!! Og samtidig i Mengaris Village overnattede vi hos en lokal malaysisk familie 3 og 3… Det er headquarters i Mengaris der styrer alt det…

Men ha en god tur
    Michelle

Anonym Anonym

Michelle:

Hvad var det for en tur med Intrepid du købte?

Pia

Anonym Cath

Hey alle.
    Jeg tager til Malaysia/Indonesien i januar i 3 uger. Tror jeg kommer til at bruge tiden på Borneo.
    Er der nogen der har tips til ‘must see’ ?
    Søger de ‘fantastiske oplevelser’ som ikke står beskrevet i nogen rejsebøger. Er der nogen der har ‘fundet’ den ‘skønneste landsby’? Eller ‘den mest venlige hostel-ejer på kloden’? El. lign. ALT har interesse.
    Er meget rejsevant, også i østen, så har styr på alle praktiske ting.
    Tak for hjælpen og god rejselyst
    Mvh
    Cathrine

Anonym Miss Buch

Hey…

Den tur jeg tog hed: “Sabah – the land beneath the wind” 13 dages varighed…

Men bestil et katalog, enten hos intrepid eller hos kilroy.. De har mange forskellige ture over hele kloden…

De er selvfølgelig lidt dyre, i forhold til hvis man rejser selv.. Men der er så mange fede oplevelser. Og brug endelig alle rejselederens gode oplevelser, på de halve og hele fridage bør man nå så meget som muligt, for personen skal nok fortælle dig hvad der er fedt og vigtigt…

Nyd turen, spørg endelig igen…

Michelle

Anonym Randi

Hej Cathrine

Jeg var en tur på Borneo januar i år. Fantastisk sted. Og som Michele skriver, så er Mt.Kinabalu et must. Og turen kan klares selvom man ikke er i super form.

Jeg var også med Intrepidtravels tur rundt 13 dg. Det gode er at gruppen er maks på 12 personer. Du skal ikke sørge for transport, booking af mountian pass til mt. Kinabalu. Kan kun anbefale dig at tage en arrangeret tur med fx. Intrepidtravels.

Hvis du har flere spg., så er du velkommen til at skrive til mig på randiwilhelm@dbmail.dk

Hilsner

Randi

Anonym Cath

Tusind tak for svar 🙂
    Tager afsted på torsdag! Og glæder mig helt vildt til at se de steder I taler om.
    Hilsner
    Cath

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account