This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielJohansen

Du skriver ikke så meget om, hvad dine planer er med din rejse og hvad dine interesser samt budget er. Det er nok en rigtig god idé hvis du gør det.. ellers får du vidst bare en masse svar i øst og vest.

Det mest oplagte er vel at dække den Malaysiske halvø. Du har Melaka 3-4 timers bus fra, hvor du er lige nu og omkring to timer yderligere til Kuala Lumpur. Derfra er det nemt at planlægge alt på halvøen. Fortsæt nord til Taman Negara regnskoven eller Cameron højlandet. Tag længere mod nord og drej til venstre mod Langkawi eller modsat mod Perhentian-øerne.. Sumatra, Indonesien er også en spytklat væk. Du kan også gøre noget helt anderledes og se om du kan få et visa til Timor-leste? Jeg skyder med spredt hagl nu. Giv nogle flere informationer og så er der masser af mennesker herinde som rigtig gerne vil hjælpe dig:)

Rigtig god tur fortsat!

Anonym annefuglsang

Hej Allesammen, jeg sidder som backpacker i Singapore og overvejer, hvad mit naeste traek skal vaere.. Nogle som har erfarringer med Borneo?? Eller Malaysia??

// Anne

Anonym MissAdventure

Jeg har været på Borneo (den malaysiske del) + i Malaysia (Kuala Lumpur og Perhentian Islands)

Hvad er dine interesser???

Du kan også flyve med Airasia fra Singapore til Bali – jeg var selv på Borneo, Bali, Gili, Lombok, Flores/Komodo, Singapore denne sommer.

MVH MissAdventure.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account