This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jwh

Hej alle.

Jeg skal til Borneo her i midten af Juni. Jeg flyver direkte til Tawau fra KL og bruger det første stykke tid på dykning ved sipidan/mabul som jeg har bestilt og så har jeg bestilt et jungle besøg hos Uncle Tan.

Nå men flyver derefter til Kota Kinabalu og der har jeg så 7 dage tilbage. Men hvad skal de bruges til? Hvad vil i foreslå? Kunne godt tænke mig at bestille det hjemmefra, så jeg er sikker på at få tingene oplevet nu når jeg har så kort tid. Efter de 7 dage skal jeg være tilbage i Kota Kinabalu.

Men hvad skal jeg:
    -Bestige KK?
    -Flyve helt til Mulu grotterne og tilbage igen?
    -Danum Valley?
    -River Rafting?
    -Noget helt andet?
    -Homestay?

I må meget gerne komme med anbefalinger til Tur arrangører der har været gode.

God dag 🙂

Anonym Maja

Hej! Flybilletter er jo vildt billige i asien, så jeg ville sige tag til Brunei!! Jeg var selv rundt i Malaysia for nogle år siden, og Brunei var absolut et højdepunkt!! Jeg havde tre dage der (i hovedstaden) og det var egentlig meget passende. Folk er rigtig flinke der!

Der er ikke vildt meget at lave i KK udover at bestige KK efter min mening..

MVH Maja

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account