This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mariahellemannfrisch

Hej med jer!

Skal skal til Borneo i Juli måned i 3 uger, har tænkt mig at booke sipadan og Mt. Kota Kinabalu hjemmefra. Men er i tvivl om hvorvidt jeg også burde booke, Mulu grotterne, Turtle Island, Kinabatangan, og sepolok orangitan center? Håber i vil dele ud af jeres erfaringer. Evt. andre steder i vil mene er vigtige at se.

Mvh Maria Frisch.

Anonym Miss Adventure

Vi bookede flg. hjemmefra:
    Sipadan og Mabul
    Kinabatangan
    Sepilok
    Mount Kinabalu
    Turttle Island

Vi bookede alt (med undtagelse af Mabul og Sipadan) gennem Sandakan Backpackers – de kan arrangere mere eller mindre alt… og det var det billigste, vi kunne finde.

Vi havde 14 dage på Borneo… og hvis vi ikke havde booket på forhånd, havde vi ikke nået det hele.

Vi var personligt skuffede over Turttle Island…. vores forventninger var nok for høje…. og det var for mange penge i forhold til, hvad vi fik ud af det.

Vi var vilde med Mount Kinabalu og Kinabatangan River (vi boede på Sukau Hoestay – kan virkelig anbefales – og kan bookes gennem Sandakan Backpackers).

Mabul og Sipadan er fantastisk dykning… har været der flere gange. Husk at booke i god tid.

Sepilok… tja… ok, hvis man ikke har for store forventninger.

Rigtig god tur 🙂

Vi var afsted i juli for hhv. 2 og 3 år siden.
    For 3 år siden alle de nævnte steder og for 2 år siden en ekstra tur til Mabul og Sipadan.

Begge gange regnede det temmelig meget – selv om det er højsæson/”dry season” i juli…

Husk forresten varmt tøj og hue og handsker til Mount Kinabalu… for hulan det var koldt på toppen!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej .
    Kan ikke Anbefalde at book hjemme fra.Men hvis det er billiger at book hjemme fra ind og tag den som man kommer frem ja så er det med at book det hele,
    Jeg har altid spare penge ved at tag det som det kommer,når du kommer frem,möder du andre back packer med gode råd og ider til hvad du vil se og priser, finder du nu nogen du ville lave en tur med, kan man altid få rabat,skal lige sige at jeg aldrig har rejset på flotte boreno,men mange andre steder i verden,god rejse.lars

Anonym Dorte M.

Hvad er dit budget til turen – vi har talt om at rejse til Borneo næste sommer, men er ikke nået så langt i vores planlægning endnu 🙂

hej.
    Der hvor der er penge at spare er flybilletter,booker man seks månder för er der penge at spare,kunne forstille mig at i flyver til K.L. Malayisa,derfra vider til boerno og der kan i flyve til med air asia,som er et billige selskab.
    Husk og stop i K.L Malaysia,super fed by,china town,
    god rejse.lars

hej.
    var lige inde og tjekke priser, booker i seks månder för flyver i retur fra DK til KL for 5000 kr og med air asia flyver i til boerno retur for 500 kr.
    kan så derfra Anbefalde jer at tag det som det kommer,men mange penge at spare ved at book flybilletter i god tid.lars

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account