This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille

Jeg var på Borneo (Malaysiske del) i Maj sidste år, jeg syntes at det er noget dyerer at bo end andre steder i Malaysia, men man kan sagtens få et ok værelse for 50-70 kr…. Sikkert også billigere, jeg var der ikke så længe. I må jo bare ud og se nogle Orangutanger og næseaber og vandre i junglen, det er for fedt…. Ellers kan i jo bare tage et fly til et andet sted hvis i syntes det bliver for lang tid på Borneo…… Airasia flyver derfra.

Anonym cath02ab

Hej,
    Jeg har netop købt to flybilletter til Borneo i juli måned, og er nu begyndt at overveje, hvad vi skal lave derude i 3 uger. Faldt derfor lige over denne side. Er der nogen herinde, der har erfaring med at rejse derude i denne periode? Jeg er nemlig lidt i tvivl om, hvorvidt vi skal booke nogle ture rundt på øen hjemmefra eller bare vente til vi er der. Har på fornemmelsen, at de ture, man kan booke herhjemmefra er lidt dyre i forhold til hvad man kan købe sig til derude. Ligeså med overnatning og hoteller. Ved I, om det på dette tidspunkt kan være svært at finde ledige værelser?
    På forhånd tak:-)

Anonym Kim

Hej
    Vent med at booke til du kommer der ud. Det er billigere, og meganemt at finde udbydere. Lån Backpacking for begyndere på biblioteket, og læs om den del af rejsen som foregår på Borneo, og få lidt inspiration

Hilsen Kim

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account