This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Tine Bo Petersen

Hej,

Min kæreste og jeg skal til Sabah provinsen på Borneo her i efteråret. Vi vil derfor gerne på jungletrekking og har i den forbindelse læst os frem til, at mange har haft rigtige gode oplevelser i Danum Valley, Borneo Rainforest Lodge. Med de priser vi har fundet, virker det dog temmelig dyrt, og vi har ikke overblik over, hvad der findes af andre gode alternativer. Vi vil derfor meget gerne høre dine oplevelser og råd, hvis du:

– Har oplevet Danum Valley og mener, at det er pengene værd?
    – Har god erfaring med jungletrekking andre steder i Sabah provinsen?

Takker! 🙂

De bedste hilsner fra,
    Tine

Anonym Anonym

har I prøvet at se på The salt trail? eller nogle af turene omkring Kinabatangan? Der er jo masser af jungle på Borneo

Anonym Peter – Rustic Borneo

Hej Tine

Efter min mening er den bedste tur på hele Borneo ved Sukau – Kinabatangan floden, den må I ikke gå glip af. Det er også klart at anbefale at I tager 3 dage / 2 nætter turen fremfor 2 dages / 1 nat turen. Hvis I ikke stiller store krav til jeres lodge kan I finde steder der koster halvdelen af Sukau Rainforest Lodge.

Vedrørende Danum Valley er det også et fantastisk sted. Igen, hvis i ikke stiller de store krav til det sted i bor er der Danum Valley Field Centre, som alternativ til den dyre Borneo Rainforest Lodge.

Mvh
    Peter

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account