This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg står og skal til Borneo til foråret. Er der nogen, der har nogle gode råd om, hvad der er et must at se, evt. hvad man skal holde sig fra ? Alle gode oplevelser har interesse både dyre som billige

Anonym Backpackers Online

Hej
    Borneo er det fedeste. Der er jo selvfølgelig mount kinabalu, som er sydøstasiens højeste bjerg, men det ved du vel allerede. Jeg besteg det ikke. For da vi nåede til Borneo havde min kæreste tabt sig 20 kg, og var rimelig afkræftet. Men det skulle være en oplevelse, dog koldt på toppen. I Ranau tæt ved bjerget er der nogle varme kilder, der er rare at slappe af i efter klatreturen. Der var vi, og det var rart. Men der er ofte fuldt booket, så det skal du gøre i kota kinabalu. Jeg kan ikke huske hvad bureauet hedder men det ligger på 3. eller 4. sal i kompleks karamunsing, som er et stort magasin et godt stykke ude fra centrum. Turtle Island må ikke misses. I kan godt få at vide ved turistbureauerne at alt er optaget de næste mange måneder. Men ring til crystal quest i sandakan. Det er dem der arrangerer alle turene. De andre bureauer, der har ture derud køber dem af crystal quest, så de er klart de billigste. Vi bookede over tlf. en uge i forvejen, og de kunne godt huske vores bestilling, da vi nåede frem. Sepilok orangutang center må heller ikke misses. Bliv i to dage. Første dag vi var der kom der kun en orangutang, men næste dag var der 11.
    Du kan læse om vores tur på denne side http://home1.stofanet.dk/lene.krogholm

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account