Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3520149
     Maj juul :)

      Hejsa. Min veninde og jeg (begge 20 år) skal i sommeren 2008 2 mdr. til Thailand og Maylaysia. Turen til Thailand er stort set planlagt, hvor Malaysia stadig står hen i det uvisse.
      Vi har tænkt os at tage Turkish Airline derned (med mellemlanding i Istanbul). Er der nogen der har erfaring med Turkish Airline??
      Vi har overvejet at besøge Borneo. Er der nogle der kan anbefale noget at se?
      Er der nogen der har været på orangutang rehabiliteringscenteret? Er det et besøg værd? Og hvilket af dem, der er vist 2.

      Håber at få svar.

      Mange tak…

      #3520336
       Anonym

        Hej
        Har lige været på Borneo, som en del af en asiensrejse, og jeg synes faktisk det var det bedste sted vi besøgte på turen. Vi var kun i Sabah og besøgte Sepilok Rehabiliteringscenter – man køber en billet til at se to fodringer. Det er lidt turistet, men jeg synes nu alligevel det var helt fantastisk at se orangutanger i deres nogenlunde naturlige omgivelser. Vi boede på jungle resort 5 minutter derfra, hvor vores dronning og prins viste sig også at have boet. Der hang et billede af dem i restauranten 🙂 Ellers kan jeg anbefale at man bestiger Mount Kinabalu – det er en virkelig fed fornemmelse at stå på toppen og se solen stå op! Og så var vi også på flodsafari på Sungai Kinabatagan, hvor vi så oceaner af aber og andre dyr. Alt i alt er det ikke sidste gang jeg har sat mine ben på Borneo – der var så meget vi ikke nåede at se! PS. Hvis I dykker er det næsten et must at tage ned til Sippadan og dykke – der er fyldt med skildpadder og hajer.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account